Gå til innhold

Tror dere dette er en ok telefon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.clasohlson.com/no/Alcatel-1X-mobiltelefon/38-9208

Jeg er på jakt etter en billig telefon til å ringe, sende meldinger og surfe litt, så trenger ikke noe fancy. Men jeg har ikke snøring, så da spør jeg dere om dere tror dette er en ok telefon til den prisen? Eller er det andre billige telefoner du kan anbefale?

Anonymkode: bc629...eaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt

Anonymkode: bc629...eaa

Skrevet

Nei. Se på de billige modellene til Huawei eller LG i stedet og let etter tester på nett. 

Skrevet
8 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Nei. Se på de billige modellene til Huawei eller LG i stedet og let etter tester på nett. 

Takk for tips om merker. Jeg har kikket på flere tester, men det er er stort sett bare dyre telefoner, for dyre for meg i hvert fall

Anonymkode: bc629...eaa

Skrevet

Datteren min har IPhone 8. Svært fornøyd med den. Hun hadde en Huawei p9 lite men den var veldig dårlig enda hun bare hadde hatt den i et halvt år. 

Jeg ville anbefalt å kjøpe en brukt mobil, så er det ikke så dyrt men de funker bra. (En god side å kjøpe fra er Finn.no )

Anonymkode: 7e4e3...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...