Gå til innhold

Hvor kan jeg henvende meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barnehagen etter gjentatte tilbakemeldinger ikke tar tak i mobbing? Det har gått så langt nå at barnet vegrer seg for å dra i barnehagen og er livredd så fort det andre barnet er i nærheten... De voksne i barnehagen sier ingenting når det pågår og gjør ingen tiltak. Mor blir ringt flere ganger for å hente sitt livredde barn som bare vil hjem....

Anonymkode: a051c...081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunen

Anonymkode: fc2ee...88f

Skrevet

Dette har jeg erfaring med. Barnehagen er plitkitg å ta tak i mobbingen. Hvis ikke de gjør det, så melder du fra til barnehagesjefen i kommunen, så ordner det seg nok.

Hadde en sånn episode med en privatbarnehage hvor barnet vårt gikk og der gjorde heller ikke bh noe for å ordne opp, selv om barnet vårt kom hjem med sår både her og der og flere ganger måtte til legevaktbehandling etter endt barnehagedag. De skyldte på at de hadde prøvd å ta for seg barnehagebarna som drev mobbingen, men at ingenting fungerte. 

Da kommunen ble innvolvert, ble det fart på sakene, men ryktene begynte å gå og flere foreldre flyttet barna sine fra bh og enden på visa ble at de måtte legge ned hele bh. Det var nok sikkert like greit.

Anonymkode: 8d7c4...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...