Gå til innhold

Bryterdrakt i gymtime


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syntes han er tøff jeg :) Brytedrakten gir en god bevegelighet og vi ikke være til hinder for noen av aktivitetene i en vanlig gymtime. Nei, la han bare dra på seg drakten og ha det gøy og ikke la han bry seg om hva andre mener :) 

Anonymkode: fc4b5...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan ble dette en diskusjon om dusjing og mobiltelefoner 🤔

Anonymkode: 78477...fd7

Var jeg som begynte med dusjingen, ser hvorfor du spør 😂 Jeg er lærer selv (men ikke gymlærer). Etter gymtime er det voldsomt mange som går resten av dagen i gymtøyet. Da har de ofte joggebukse eller shorts og t-skjorte. Det er ikke spesielt hygienisk. Siden jeg har vondt for å se for meg guttungen i svett brytedrakt i norsken antok jeg at han kanskje også dusjer. Og det er mye mer hygienisk enn en «t-skjorte som absorberer svette», som noen over meg mente han burde ha. 

Anonymkode: 5e358...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det, men han må få bestemme selv. Dere kan jo evt. Ringe gym lærer å høre hva hun/han mener?

Anonymkode: ea8a5...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor han skal ha behov å vise seg fram i en slik drakt! Holder lenge at han bruker den på brytertrening mener nå jeg

Anonymkode: cd1e0...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svar😊

Fortalte han min mening, men lot han velge selv.
Han gjengir gymtimen slik: Noen gutter så litt skeptisk på han i garderoben mens de skiftet i garderoben før timen så han startet med en t-skjorte over. Jentene i klassen derimot syntes dette var stilig så skjorten måtte han ta av nesten med en gang.

Han sier selv at det ikke er siste gang drakten er med i gymbaggen. 

Anonymkode: fc1db...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle svar😊

Fortalte han min mening, men lot han velge selv.
Han gjengir gymtimen slik: Noen gutter så litt skeptisk på han i garderoben mens de skiftet i garderoben før timen så han startet med en t-skjorte over. Jentene i klassen derimot syntes dette var stilig så skjorten måtte han ta av nesten med en gang.

Han sier selv at det ikke er siste gang drakten er med i gymbaggen. 

Anonymkode: fc1db...d60

Så han går kledd slik fordi jentene synes han er hot? Litt  ugreit og kan bli skikkelig flaut om han...du vet...han er 13......

Anonymkode: c3435...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle svar😊

Fortalte han min mening, men lot han velge selv.
Han gjengir gymtimen slik: Noen gutter så litt skeptisk på han i garderoben mens de skiftet i garderoben før timen så han startet med en t-skjorte over. Jentene i klassen derimot syntes dette var stilig så skjorten måtte han ta av nesten med en gang.

Han sier selv at det ikke er siste gang drakten er med i gymbaggen. 

Anonymkode: fc1db...d60

Uff

Anonymkode: 38e70...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...