Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Er snart 29 år. Jeg har opplevd, stadig hyppigere, at mensen er unormal. Siden 2016 har jeg hatt full kontroll på mensen. Både mengde, lengde og regelmessighet. Jeg får ofte mensen "til tiden", men de gangene (som nå) at det ikke er normalt så blør jeg lite. Så lite at jeg nesten ikke hadde behøvd truseinnlegg engang, det er mer som forsiktig spotting. Helt unormalt for min del - normalt sett blør jeg så mye (i 6 dager) at jeg må bruke nattbind og skifte ofte. Så det merkes godt, blir litt bekymret... Er det noe i veien med meg? Har jeg kommet i alt for tidlig overgangsalder!? Anonymkode: b6f12...b29
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Går ikke på prevensjonsmidler Anonymkode: b6f12...b29
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Og ikke gravid? Mye kan jo påvirke mensen kosthold, vekt, stress, medisiner, trening, endret stoffskifte, pcos etc.. Ta en blodprøve hos lege evnt. Anonymkode: 33a0c...8ea
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 Mensen kan forandre seg når man blir eldre uten at det betyr noe. Men ta en sjekk hos lege, som den over meg råder. Anonymkode: 75429...2ed
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #5 Skrevet 17. mars 2019 Lenge siden du har tatt celleprøve? Ta en tur til fastlegen, ta en GU og celleprøve. Antageligvis er alt fint, men burde sjekkes 😊 Anonymkode: 949ee...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå