Gå til innhold

Jeg lever et liv uten lidenskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som meg?

41 år og føler at all lidenskap er historie.

Jeg har alltid vært en person som har vært konstant forelsket og det har vært mye flørting.

Egentlig har jeg og mannen det roligere og mer harmonisk enn før, men vi bare sameksisterer - vi er ikke kjærester.

Jeg føler meg gammel, usynlig, lammet

Anonymkode: 21062...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke si det til mannen, da? At du saver det at dere var kjærester, at du føler kjæresteforholdet har forsvunnet, at du savner at dere er lidenskapelige sammen.

Forholdet og lidenskapen må pleies for å holdes ved like og utvikle seg.

Spør hvordan mannen føler forholdet er og se om dere kan få en god samtale om dette, og om dere kan legge en plan for å finne tilbake til kjæresteforholdet dere tydeligvis har hatt. Det at dere nå er modnere enn tidligere kan gjøre at dere nå får et enda dypere og mer lidenskapelig forhold, hvis dere er villige til å jobbe for det begge to.

Legg en plan for hva dere kan gjøre fremover for å prioritere kjærestetid.

Anonymkode: 9b687...fcf

Skrevet

Dere må gjøre noe aktivt for å holde lidenskapen oppe hvis dere vil det. Begge må orke og begge må gjøre en innsats. 

Anonymkode: e1c58...c2c

Skrevet

Uff da,  det var grusomt! Men du har mat, klær, helse og familie? Ja, livet er hardt...

Anonymkode: f5d2b...b20

Skrevet

Men det er jo ingen andre enn du selv som har ansvaret for det?

Jeg har vært sammen med mannen i 20 år og vi har lidenskap! Det har vi selvsagt jobbet for å få til, det kommer ikke på magisk vis av seg selv.

Anonymkode: 19c54...183

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uff da,  det var grusomt! Men du har mat, klær, helse og familie? Ja, livet er hardt...

Anonymkode: f5d2b...b20

Dette sier mer om dine valg enn hennes.. 

Man må prøve og jobbe for det. Hvis det ikke går må man enten stå i det eller avslutte.

For meg gikk det ikke lenger og vi avsluttet. Jeg velger nå heller å være alene alene, enn å være alene i et forhold. For meg er det veldig befriende og en lettelse.

Anonymkode: 4b9b6...61c

Skrevet

Lidenskap og forelskelse er ikke noe du kan forvente hele livet. I perioder må du regne med at plikt  og slit dominerer, andre perioder er preget av ro og trygghet, eller usikkerget. Hvis du er heldig får du perioder med foreøskeøse og lidenskap innimellom.

Anonymkode: c47fe...600

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...