Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 For øyeblikket er det Cola Zero, men tror det blir et glass Valpolicella etter at ungene er i seng Anonymkode: ecf61...1c7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Hvitvin. Samme hva. 😄 Anonymkode: 17465...913
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Farris. Som alltid Anonymkode: 142a4...243
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Pepsi max lime og cola etterhvert. Anonymkode: ad875...e4a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 Har unger hjemme. Så selvsagt alkoholfritt. Dvs cola zero. Trenger heldigvis ikke alkohol for å kose meg. Anonymkode: 2e272...b82
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 Tok meg en øl i kveld. Evigheter siden sist 😃 Ble egentlig bare full i magen. Det smaker helt annerledes i sola på sommeren 😁 Anonymkode: d342b...3f9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #10 Skrevet 16. mars 2019 Vann her. Er stortsett det jeg klarer å drikke om kveldene, av og til et glass melk til kvelds. Anonymkode: d071f...f88
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #11 Skrevet 16. mars 2019 Tidligere i dag var det Lambretta spritz, nå i kveld rødvin. Er på ferie uten barn😁 Anonymkode: 51960...424
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #12 Skrevet 16. mars 2019 Cola zero, selv om barna er borte i kveld. Tror nesten jeg kan si jeg er avholds.... Mannen har tatt seg to øl da, sånne 0.33 flasker. Anonymkode: e51c9...071
tante grusom master of law Skrevet 16. mars 2019 #13 Skrevet 16. mars 2019 Jeg drikker en god pinot noir. Mmmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #14 Skrevet 16. mars 2019 2 halvlitere med øl etter ungene er i seng. Sikkert ikke innafor her på BIM 😂 Anonymkode: 67f12...5ec
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #16 Skrevet 16. mars 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: 43 Anonymkode: 0f184...0a8 Hva er det? Anonymkode: ecf61...1c7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #20 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har unger hjemme. Så selvsagt alkoholfritt. Dvs cola zero. Trenger heldigvis ikke alkohol for å kose meg. Anonymkode: 2e272...b82 Trenger ikke alkohol for å kose meg jeg heller, men så godt det er med en iskald øl. Pepsi her ikveld. Men ikke max. Kjører på med ekte vare 👍😉 Anonymkode: 6e6a9...da1
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #22 Skrevet 16. mars 2019 Foreløpig Solo super. Snart et glass vin eller to. Anonymkode: 4f4fe...90d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #24 Skrevet 16. mars 2019 Rødvin. Med barn hjemme 😱😱😱😱 Anonymkode: 1adaf...b6c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #25 Skrevet 16. mars 2019 Iskald Pepsi max, det er jo så godt! 😃 Anonymkode: 0aacc...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå