Gå til innhold

Hva drikker vi i kveld, da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rioja her.

Anonymkode: 2293f...c4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For øyeblikket er det Cola Zero, men tror det blir et glass Valpolicella etter at ungene er i seng

Anonymkode: ecf61...1c7

Skrevet

Hvitvin. Samme hva. 😄

Anonymkode: 17465...913

Skrevet

Farris. Som alltid

Anonymkode: 142a4...243

Skrevet

Pepsi max lime og cola etterhvert. 

Anonymkode: ad875...e4a

Skrevet

Pepsi Max💛

Anonymkode: 3306a...a52

Skrevet

Har unger hjemme. Så selvsagt alkoholfritt. Dvs cola zero. Trenger heldigvis ikke alkohol for å kose meg. 

Anonymkode: 2e272...b82

Skrevet

Tørr hvitvin 😋

Anonymkode: d6388...97e

Skrevet

Tok meg en øl i kveld. Evigheter siden sist 😃 Ble egentlig bare full i magen. Det smaker helt annerledes i sola på sommeren 😁

Anonymkode: d342b...3f9

Skrevet

Vann her. Er stortsett det jeg klarer å drikke om kveldene, av og til et glass melk til kvelds.

Anonymkode: d071f...f88

Skrevet

Tidligere i dag var det Lambretta spritz, nå i kveld rødvin. Er på ferie uten barn😁

Anonymkode: 51960...424

Skrevet

Cola zero, selv om barna er borte i kveld. Tror nesten jeg kan si jeg er avholds.... 

Mannen har tatt seg to øl da, sånne 0.33 flasker.

Anonymkode: e51c9...071

Skrevet

Jeg drikker en god pinot noir. Mmmmmmmm

Skrevet

2 halvlitere med øl etter ungene er i seng. Sikkert ikke innafor her på BIM 😂

Anonymkode: 67f12...5ec

Skrevet

43

Anonymkode: 0f184...0a8

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

43

Anonymkode: 0f184...0a8

Hva er det?

Anonymkode: ecf61...1c7

Skrevet

GT

Skrevet

Pepsi Max 🙈

Anonymkode: 1e5db...693

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har unger hjemme. Så selvsagt alkoholfritt. Dvs cola zero. Trenger heldigvis ikke alkohol for å kose meg. 

Anonymkode: 2e272...b82

Trenger ikke alkohol for å kose meg jeg heller, men så godt det er med en iskald øl. 

Pepsi her ikveld. Men ikke max. Kjører på med ekte vare 👍😉

Anonymkode: 6e6a9...da1

Skrevet

Crabbies 😀

Anonymkode: 6f595...f4e

Skrevet

Foreløpig Solo super. Snart et glass vin eller to. 

Anonymkode: 4f4fe...90d

Skrevet

Cola

Anonymkode: ea617...17d

Skrevet

Rødvin. Med barn hjemme 😱😱😱😱

Anonymkode: 1adaf...b6c

Skrevet

Iskald Pepsi max, det er jo så godt! 😃

Anonymkode: 0aacc...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...