Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Er det noen medisiner man kan få som hjelper mor store mensblødninger? Mensen har blitt enorm etter vi fikk minste for 2 år siden. Må bruke nattbind om dagen de 2 første dagene, og sette vekkeklokken på flere ganger om natten for å skifte, den varer også 10-12 dager. Tåler ikke hormonprevensjon, så det er dessverre ingen mulighet Anonymkode: dc20d...ce5
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Hvis du ikke skal ha flere barn, anbefales det å svi slimhinnene. Anonymkode: 03d17...767
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ikke skal ha flere barn, anbefales det å svi slimhinnene. Anonymkode: 03d17...767 Takk, er ferdig med barn, 3 stykker er nok. HI Anonymkode: dc20d...ce5
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Jeg fikk jernmangelanemi, det viste seg at jeg hadde et digert myom. For det bruker jeg Esmya, en tablett som skal minke myomet. Og da blør jeg ikke i det hele tatt. Poenget mitt; ta kontakt med lege og be om hjelp! Sånn kan du ikke ha det! Anonymkode: 55ab9...d18
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Ta kontakt med gynekolog for å få sjekket at det ikke er noe galt. Ellers vet jeg flere som har fått normalisert blødninger ved hjelp av akupunktur. Anonymkode: 4a709...07b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det noen medisiner man kan få som hjelper mor store mensblødninger? Mensen har blitt enorm etter vi fikk minste for 2 år siden. Må bruke nattbind om dagen de 2 første dagene, og sette vekkeklokken på flere ganger om natten for å skifte, den varer også 10-12 dager. Tåler ikke hormonprevensjon, så det er dessverre ingen mulighet Anonymkode: dc20d...ce5 Samme her, men etter noen ganger med slike blødninger har det nå roet seg litt mer ned i en periode. Fortsatt blødninger på 12-14 dager da hvorav 4-5 av dem er virkelig fæle. Venter snart på neste mens her. Vet at det går med minst 2 nattbindpakker, 2 vanlige pakker med superabsorbering, 2 pakker med grønne tamponger(de største), 2-3 pakker av de rosa med super absorbering + diverse annet. Vurderer menskopp nå etter at jeg fikk nr 2 for litt over 2 år siden. Det er visstnok ganske normalt - spesielt i midten/slutten av 30-årene. Anonymkode: 2fb88...d35
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 Du må til legen. Jeg hadde det likt som deg og utviklet sterk jernmangelanemi. Fikk zyklokapron, (tabletter) men det funket dårlig. Tok operasjon (svi bort slimhinnene). Du blir steril av operasjonen. Anbefaler operasjon. Anonymkode: 44753...b43
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #8 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må til legen. Jeg hadde det likt som deg og utviklet sterk jernmangelanemi. Fikk zyklokapron, (tabletter) men det funket dårlig. Tok operasjon (svi bort slimhinnene). Du blir steril av operasjonen. Anbefaler operasjon. Anonymkode: 44753...b43 Steriliserte meg ved siste KS så det men faren for å bli steril bryr jeg meg ikke så mye om, takk HI Anonymkode: dc20d...ce5
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #9 Skrevet 17. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Samme her, men etter noen ganger med slike blødninger har det nå roet seg litt mer ned i en periode. Fortsatt blødninger på 12-14 dager da hvorav 4-5 av dem er virkelig fæle. Venter snart på neste mens her. Vet at det går med minst 2 nattbindpakker, 2 vanlige pakker med superabsorbering, 2 pakker med grønne tamponger(de største), 2-3 pakker av de rosa med super absorbering + diverse annet. Vurderer menskopp nå etter at jeg fikk nr 2 for litt over 2 år siden. Det er visstnok ganske normalt - spesielt i midten/slutten av 30-årene. Anonymkode: 2fb88...d35 Du også; gå til lege å få hjelp! Det er ikke meningen man skal blø igjel! Og det er hjelp å få! Flere muligheter! Anonymkode: 55ab9...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå