Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Noen som vil komme med gode tips til bryllupsdekorasjoner etc? Det blir veldig mange gjester. Anonymkode: d0192...973
MarshOfDecay Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Jeg har kun ett tips: Hold borddekorasjonene lave, slik at det er mulig å snakke med dem på andre siden av bordet Og, helt off topic: Dersom det kommer noen single, er det fint om de slipper å sitte på enden av et bord. Da blir det lettere for dem å få deltatt i samtalene.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 8 minutter siden, MarshOfDecay skrev: Jeg har kun ett tips: Hold borddekorasjonene lave, slik at det er mulig å snakke med dem på andre siden av bordet Og, helt off topic: Dersom det kommer noen single, er det fint om de slipper å sitte på enden av et bord. Da blir det lettere for dem å få deltatt i samtalene. Vi tenker å muligens ha slik ordning på sitteplassene. Blir det dumt å ha et eget bord for single? Anonymkode: d0192...973
MarshOfDecay Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Det ser veldig fint ut Jeg ville nok gjerne ønsket å sitte sammen med noen jeg kjenner, men om ikke det er mulig, ville jeg nok ønske å sitte med andre single. Jeg møtte mannen min i et bryllup, der bruden plasserte oss ved siden av hverandre fordi hun mente vi kunne passe godt sammen. Evig takknemlig for det 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå