Gå til innhold

Tips til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil komme med gode tips til bryllupsdekorasjoner etc? :) Det blir veldig mange gjester.

Anonymkode: d0192...973

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun ett tips: Hold borddekorasjonene lave, slik at det er mulig å snakke med dem på andre siden av bordet :)

Og, helt off topic: Dersom det kommer noen single, er det fint om de slipper å sitte på enden av et bord. Da blir det lettere for dem å få deltatt i samtalene.

Skrevet
8 minutter siden, MarshOfDecay skrev:

Jeg har kun ett tips: Hold borddekorasjonene lave, slik at det er mulig å snakke med dem på andre siden av bordet :)

Og, helt off topic: Dersom det kommer noen single, er det fint om de slipper å sitte på enden av et bord. Da blir det lettere for dem å få deltatt i samtalene.

Vi tenker å muligens ha slik ordning på sitteplassene. Blir det dumt å ha et eget bord for single?

39F19B4B-5CE1-4966-877A-1B524EE7A3B7.jpeg

Anonymkode: d0192...973

Skrevet

Det ser veldig fint ut :)

Jeg ville nok gjerne ønsket å sitte sammen med noen jeg kjenner, men om ikke det er mulig, ville jeg nok ønske å sitte med andre single. 

Jeg møtte mannen min i et bryllup, der bruden plasserte oss ved siden av hverandre fordi hun mente vi kunne passe godt sammen. Evig takknemlig for det 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...