Gå til innhold

Dere som driver med nettdating...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge snakker dere før det blir møter? 

Hva snakker dere om? Syns mange går rett over på griseprat... 🙄

Begynner gi opp. 

Anonymkode: 59f6d...7d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har snakket med en i over et år før vi møttes. En annen har jeg snakket med i et par år og ikke møttes enda. En har jeg snakket med i et år, så møttes vi, så snoket jeg på Facebook og så at han hadde samboer og 4 barn. En har jeg snakket med i to år og vi har møttes et par ganger. Osv osv. Lite griseprat

Anonymkode: 7bed3...f92

Skrevet

Jeg har drevet en del med nettdating! Jet traff faktisk mannen min på møteplassen.no😉

Jeg anbefaler ikke å skive med noen over lang tid. Man danner seg et bilde som fort ikke stemmer. Snakk gjerne noen uker også avtal å møtes på et offentlig sted. 

Anonymkode: 07e64...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...