Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Hvor lenge snakker dere før det blir møter? Hva snakker dere om? Syns mange går rett over på griseprat... 🙄 Begynner gi opp. Anonymkode: 59f6d...7d9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Har snakket med en i over et år før vi møttes. En annen har jeg snakket med i et par år og ikke møttes enda. En har jeg snakket med i et år, så møttes vi, så snoket jeg på Facebook og så at han hadde samboer og 4 barn. En har jeg snakket med i to år og vi har møttes et par ganger. Osv osv. Lite griseprat Anonymkode: 7bed3...f92
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Jeg har drevet en del med nettdating! Jet traff faktisk mannen min på møteplassen.no😉 Jeg anbefaler ikke å skive med noen over lang tid. Man danner seg et bilde som fort ikke stemmer. Snakk gjerne noen uker også avtal å møtes på et offentlig sted. Anonymkode: 07e64...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå