Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Skal i et bryllup om to uker. Det er et lite og rolig bryllup med kirke, middag og kaffe. Jeg er gravid og har egentlig lyst til å bruke bunaden min i bryllupet. Men den sitter ikke helt som den skal grunnet graviditeten. Jeg får igjen hektene og beltet uten at det strammer og spriker men livet blir liksom oppå magen slik at livet er høyere foran enn bak. Er 4 mnd på vei så det er ikke snakk om noen veldig stor mage men det syns. Trenger råd om jeg skal gå med bunad som sitter litt feil eller om jeg skal ta kjole? Anonymkode: cc355...1eb
Valkyriemamma Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 1. Gratulera! 💖🤰 2. Viss graviditeten er kjent, gå med bunad. Litt skjevhet i livet går heilt fint. Viss du prøver å sjule, kan den skjeve bunaden få folk til å undre! 😊
Himmel og hav Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Gå med bunad, om du fortsatt får den på om to uker. Det kan skje mye på den tida. Alle har vel forståelse for at den ikke sitter like perfekt på to som på én.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Jeg var 17uker på 17.mai, og har nordlandsbunad. Heldigvis er skjørtet litt langt, så jeg bare festet det på oversiden av magen og brukte sikerhetsseler. Så veldig gravid ut, for jeg er liten ellers, og fikk bare gode smil til eventuelle blikk ☺️ Anonymkode: fed39...e95
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Takk! Graviditeten er kjent for de fleste gjestene jeg kjenner så det går fint. Håper ikke det forandrer seg så mye på to uker, men jeg skal ha kjolen klar som back up. hi Anonymkode: cc355...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå