Gå til innhold

Hva skal dere til sommern? Lei av charter men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ungene vil ha badeferie. alt er liksom så tilrettelagt på charterhotellene. Når jeg ser på hoteller i Italia osv så ser det så lite familievennlig ut.

Kunne tenkt meg en ferie som er noe også for de voksne, altså ikke bare bading og at det er så varmt at jeg ikke orker noe.

 

Noen som har noen tips, (er ikke ute etter Danmarksferie og camping)?

Anonymkode: e6a48...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva liker dere å drive med?

Dere kan reise et sted der dere kan gjøte noe, sammen eller hver for dere. Dere kan ta dyklersertefikat, lære å seile, gå matkurs, dra på museer, prøve dere på fallskjermhopping eller "escape rooms". Selv om dere reiser charter er det som regel mange muligheter i nærområdet.

Anonymkode: 6c7f3...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver oss på Frankrike i år, på rivieraen en plass. Minste barnet er 9 år, så vi vil prøve noe nytt nå

Anonymkode: 434a2...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi prøver oss på Frankrike i år, på rivieraen en plass. Minste barnet er 9 år, så vi vil prøve noe nytt nå

Anonymkode: 434a2...ef4

Det er helt fantastisk der!! Vi leide hus ved saint tropez og reiste mye rundt. Ungene elsket det . Ca samme alder som ditt barn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike er vakkert. Men liker ikke turistene i de byene. Usmakelig snobberi🤮

Anonymkode: 69828...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det er helt fantastisk der!! Vi leide hus ved saint tropez og reiste mye rundt. Ungene elsket det . Ca samme alder som ditt barn 

Noe du vil anbefale at vi drar på? Vi kommer til å bo i Nice, og ta dagsturer der ifra. Gler oss masse til å prøve noe nytt!

Anonymkode: 434a2...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe du vil anbefale at vi drar på? Vi kommer til å bo i Nice, og ta dagsturer der ifra. Gler oss masse til å prøve noe nytt!

Anonymkode: 434a2...ef4

Dere se Eze ! Helt magisk! Alle de byene rundt der er fantastiske . Ta gjerne toget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Cruise i Karibien. Basse bading og masse opplevelser. 

Anonymkode: 966c8...990

Masse regn og masse vind og torden..

Anonymkode: b1593...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis er vi i sommerhuset i skjærgården, men i år vil vi noe annet så vi har leid hytte på fjellet i noen uker. Har lagt inn en 3 dagers ridetur, stølsbesøk, sykkeltur med overnatting og noen toppturer. 

Vi gleder oss veldig 😊 Vi utstår ikke charterturer så vi reiser aldri på det.

 

Anonymkode: ce4fd...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Dere se Eze ! Helt magisk! Alle de byene rundt der er fantastiske . Ta gjerne toget 

Enig i Eze❤️ 

Anonymkode: 3cec6...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blingsa litt og trodde overskriften din sa "lei av charter menn" jeg, og lurte litt på hva det var for noe 😂

Anonymkode: f31d2...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Masse regn og masse vind og torden..

Anonymkode: b1593...f74

Det er ikke min erfaring....

Anonymkode: 966c8...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke min erfaring....

Anonymkode: 966c8...990

Da har dere vært heldige. Det er lavsesong på sommeren av en grunn. Enig i at Karibien er et supert reisemål altså, men været er alt for ustabilt på sommeren.

Anonymkode: b1593...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/16/2019 at 11:28 AM, Anonym bruker said:

ungene vil ha badeferie. alt er liksom så tilrettelagt på charterhotellene. Når jeg ser på hoteller i Italia osv så ser det så lite familievennlig ut.

Kunne tenkt meg en ferie som er noe også for de voksne, altså ikke bare bading og at det er så varmt at jeg ikke orker noe.

 

Noen som har noen tips, (er ikke ute etter Danmarksferie og camping)?

Anonymkode: e6a48...2c5

Jeg skal til danmark noe jeg gleder meg veldig til :)

jeg forslår for deg som ønsker badeferie og dra til Pula i Kroatia, der trives vi veldig godt ❤️

Anonymkode: 15b82...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfekurs i Bordeaux🏄🏼‍♀️ Det blir Glamping-ferie, med store telt med skikkelige senger, all inclusive på matfronten, og surfing og yoga hver dag for hele familien.

Ellers er Sørøst-England et godt tips. Masse nydelige strender, dyreparker, vakkert landskap og god mat. Bare en times kjøring fra Gatwick. Anbefales på det varmeste. 

Anonymkode: 71968...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Surfekurs i Bordeaux🏄🏼‍♀️ Det blir Glamping-ferie, med store telt med skikkelige senger, all inclusive på matfronten, og surfing og yoga hver dag for hele familien.

Ellers er Sørøst-England et godt tips. Masse nydelige strender, dyreparker, vakkert landskap og god mat. Bare en times kjøring fra Gatwick. Anbefales på det varmeste. 

Anonymkode: 71968...32c

Surfing ja... forbered dere på å slå dere halvt ihjel og være blå fra topp til tå... og hver dag blir nok litt vel mye. Du skjønner hva jeg mener når du har prøvd 😂😝

Anonymkode: b9bc8...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Danmark. Leilighet nesten rett på stranda. Ungene og jeg gleder mer veldig 👍

Anonymkode: 0b635...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...