Gå til innhold

Samboer og annen dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg må bare lufte tanker litt. Min samboer jobber med en dame som har vist interesse for han nå som jeg har vært gravid og betegnet han som hennes jobbkjæreste. Hun deler detaljer fra sitt sex liv med han og viser null interesse for meg om jeg er på besøk. 

Hun driver også å skriver hvor søt han er og kjære og lignende saker jevnlig. 

Hadde dere vært komfortabel med dette? Min samboer mener han bare sier jaja for å ikke lage noe problemer. 

Anonymkode: 22b9b...8de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må jo idiotsamboeren fikse opp i. Hvordan vet du dette? Han er rimelig teit som forteller dette da. 

Anonymkode: 7581e...3b8

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei 

Jeg må bare lufte tanker litt. Min samboer jobber med en dame som har vist interesse for han nå som jeg har vært gravid og betegnet han som hennes jobbkjæreste. Hun deler detaljer fra sitt sex liv med han og viser null interesse for meg om jeg er på besøk. 

Hun driver også å skriver hvor søt han er og kjære og lignende saker jevnlig. 

Hadde dere vært komfortabel med dette? Min samboer mener han bare sier jaja for å ikke lage noe problemer. 

På besøk hvor? På jobben til din samboer og hans kollega?

Anonymkode: c617d...af0

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På besøk hvor? På jobben til din samboer og hans kollega?

Ja, da er det bare en kald skulder mens alle de andre folkene han jobber med prater med meg som vanlig 

Skrevet

Samboeren din må si ifra når andre tråkker over streken. Både av respekt for seg selv og for forholdet sitt. Denne dama tråkker langt over streken. 

Anonymkode: 40eab...ced

Skrevet

Enig med de andre, her må samboeren din si fra. Å jatte med viser at han ikke tør (eller vil?) stå opp for seg selv og endre situasjonen.

Jeg vil tro at han liker oppmerksomheten hun gir ham, at det styrker egoet hans, så han vil egentlig ikke endre noe.

Alternativt er han veldig konfliktsky, men det må han i så fall bare komme over og bli tydelig hvis han ikke ønsker denne oppmerksomheten hennes. Det er lett å si at hun er dust som legger seg etter ham, men det er han som er den største dusten om han ikke setter grenser for seg selv.

Anonymkode: 02aaa...704

Skrevet

Han må sette grenser og si ifra, av respekt for deg, han og det forholdet dere er i! 

En ting er å ha jentevenner, det bør være greit, men denne damen driver jo å direkte prøver seg på mannen din og flørter. Ikke greit.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da er det bare en kald skulder mens alle de andre folkene han jobber med prater med meg som vanlig 

Men må hun snakke med deg da

Skrevet

Hei!

Møt opp på arbeidsplassen og si høyt og tydelig i fra at du vil ha deg frabedt snakk om hennes sexliv til mannen din-og at hun langt i fra er hans jobbkjæreste! Si det så kollegaene hører det. Si det også som det er at du dessverre må fortelle henne dette selv, for mannen din vil ikke lage noe drama på jobben. La henne få svare-og så gå, evt ta en kaffe på hans jobb bare for å se hvordan hun reagerer og oppfører seg. 

Klem til deg! Dette skal du ikke akseptere! 

😉

Anonymkode: 36a22...81b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei!

Møt opp på arbeidsplassen og si høyt og tydelig i fra at du vil ha deg frabedt snakk om hennes sexliv til mannen din-og at hun langt i fra er hans jobbkjæreste! Si det så kollegaene hører det. Si det også som det er at du dessverre må fortelle henne dette selv, for mannen din vil ikke lage noe drama på jobben. La henne få svare-og så gå, evt ta en kaffe på hans jobb bare for å se hvordan hun reagerer og oppfører seg. 

😉

Sånn gjør man ikke med mindre man vil drite ut både seg selv om mannen sin, herregud så pinlig

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei!

😉

Ja, dette er akkurat det du ønsker å gjøre hvis du ønsker å kastrere mannen og stemple ham som en dust blant kollegene og samtidig stemple deg selv som en sykelig sjalu bitch.

Anonymkode: 02aaa...704

Skrevet

Kollegaen er en skrullete kjerring. Og mannen er en dott.

Anonymkode: 2d35a...e87

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kollegaen er en skrullete kjerring. Og mannen er en dott.

Anonymkode: 2d35a...e87

Å, han liker det nok.. hvis ikke hadde han parkert og blokkert henne for lenge siden.. 

Anonymkode: aacdf...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...