Gå til innhold

Hadde du reagert hvis en venninne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sendt en personlig melding til mannen din etter en kveld på byn? 

Jeg og mannen var ute, der møtte vi venninnen min og omgikk hverandre mye av tiden. Da vi gikk hjem fortalte han meg at han hadde fått en melding av henne der hun hadde skrevet at det var gøy å snakke med han osv. Han hadde slettet eller mistet meldingen så jeg har ikke sett den selv. 

For min del synest jeg dette virker rart, om jeg hadde snakket med mannen til en venninne hadde jeg gjerne avsluttet med «hyggelig å snakke med deg» eller noe i den dur da jeg gikk. Ikke sendt en pm ettertid? Jeg synest også det er rart at han har slettet meldingen. 

Jeg kan ikke ta igjen at jeg reagerte å at de to hadde en samtale, om jeg har tatt en røyk eller vert på do er ikke utenkelig. Men har ikke hatt noe tanker rundt at det var et problem før dette. 

Er det dumt av meg å tenke dette er rart eller?? 

Anonymkode: 66ad5...02a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var rart. Behøver ikke å bety noe, men hadde kommer til å være obs på relasjonen dem imellom fremover. 

Anonymkode: 944a6...fac

Skrevet

Venninne av deg eller mannen?
Hadde det vært av mannen hadde jeg tolket det dit at hun syns det var hyggelig og muligens ønsket å møte dere igjen.

Hadde det vært min venninne, hadde jeg syns det var rart, men slått det fra meg rett og slett siden jeg stoler på mannen min

Anonymkode: 46bf2...763

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Venninne av deg eller mannen?
Hadde det vært av mannen hadde jeg tolket det dit at hun syns det var hyggelig og muligens ønsket å møte dere igjen.

Hadde det vært min venninne, hadde jeg syns det var rart, men slått det fra meg rett og slett siden jeg stoler på mannen min

Anonymkode: 46bf2...763

Hun er en av mine barndoms venninner, en jeg har sett på som ganske nær. Vi deler mye, men hun har aldri nevnt noe om denne meldingen. Jeg er litt usikker om jeg skal ta det opp. Skjønner ikke hva de to skulle snakket om som jeg ikke skal vite heller.... 🤔

hi

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde sendt en personlig melding til mannen din etter en kveld på byn? 

Jeg og mannen var ute, der møtte vi venninnen min og omgikk hverandre mye av tiden. Da vi gikk hjem fortalte han meg at han hadde fått en melding av henne der hun hadde skrevet at det var gøy å snakke med han osv. Han hadde slettet eller mistet meldingen så jeg har ikke sett den selv. 

For min del synest jeg dette virker rart, om jeg hadde snakket med mannen til en venninne hadde jeg gjerne avsluttet med «hyggelig å snakke med deg» eller noe i den dur da jeg gikk. Ikke sendt en pm ettertid? Jeg synest også det er rart at han har slettet meldingen. 

Jeg kan ikke ta igjen at jeg reagerte å at de to hadde en samtale, om jeg har tatt en røyk eller vert på do er ikke utenkelig. Men har ikke hatt noe tanker rundt at det var et problem før dette. 

Er det dumt av meg å tenke dette er rart eller?? 

Dette er ikke ok. Hadde virkelig ikke likt det

Anonymkode: 42b1f...8c9

Skrevet

Litt rart ja

Anonymkode: 7725f...a12

Skrevet

Veldig spesielt. En slik melding hadde eg sendt til venninna mi, og ikkje mannen hennas, så sant eg ikkje hadde baktanker med det.

Anonymkode: b4fb5...955

Skrevet

Jeg stoler på mannen min, og jeg stoler på venninnene mine, men dette hadde jeg reagert på. Det hadde vært natulig at hun sendte en slik melding til deg, men ikke til mannen din, og enda rarere at han har slettet meldingen..

Anonymkode: 5efcc...7f6

Skrevet

At han «mistet» eller slettet meldingen er nå enda rarere.. 

Anonymkode: c84e3...3c3

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At han «mistet» eller slettet meldingen er nå enda rarere.. 

Enig. Får meg til å tro at han dikter det opp.

Anonymkode: f3791...f0a

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Får meg til å tro at han dikter det opp.

Anonymkode: f3791...f0a

Denne tanken har slått meg også.... Er forvirret...

hi

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne tanken har slått meg også.... Er forvirret...

hi

Eller at han har blitt smigret og skrevet grisete flørtemeldinger i retur.. 

Skrevet

Litt rart kanskje, men jeg tror ikke jeg hadde brukt mange kilobyte med tankekraft på dette altså. Han fortalte om én melding og har slettet den. Da er det vel ikke mer heller. Hadde han svart grisete hadde han vel heller holdt kjeft.

Anonymkode: 0b06a...8f1

Skrevet

Jeg hadde tenkt at jeg burde slutte å røyke. Og så hadde jeg tenkt at det er rart han har slettet meldingen. Har puler henne garantert. 

Anonymkode: 77c86...70c

Skrevet

Ikke noe å bry seg om. Hun ville nok bare vise at hun liker ham også, ikke bare deg.

Anonymkode: 60017...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...