Gå til innhold

Det å elske noen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil du si er forskjellen på å elske og være glad i? Hvordan kjenner du at du elsker partneren din? 

Anonymkode: b30a3...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et vanskelig spørsmål, men når jeg elsker noen så er du villig til å gjøre det lille ekstra for dette menneske. Jeg ønsker dette menneske alt godt i verden, med eller uten meg. Å elske er ubegrenset men en man er glad i og bryr seg om, har kanskje en grense en plass? 

Anonymkode: b22b9...26d

Skrevet

Jeg vet ikke, for jeg har aldri elsket noen eller blitt elsket. Så følger denne tråden

Anonymkode: 9cea8...110

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke, for jeg har aldri elsket noen eller blitt elsket. Så følger denne tråden

Anonymkode: 9cea8...110

Det viktigaste er å elske seg selv først❤️

Anonymkode: b22b9...26d

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er et vanskelig spørsmål, men når jeg elsker noen så er du villig til å gjøre det lille ekstra for dette menneske. Jeg ønsker dette menneske alt godt i verden, med eller uten meg. Å elske er ubegrenset men en man er glad i og bryr seg om, har kanskje en grense en plass? 

Anonymkode: b22b9...26d

Takk for et klokt svar ❤️

Anonymkode: b30a3...f16

Skrevet

Flere tanker? 

Anonymkode: b30a3...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...