Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Hva vil du si er forskjellen på å elske og være glad i? Hvordan kjenner du at du elsker partneren din? Anonymkode: b30a3...f16
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Det er et vanskelig spørsmål, men når jeg elsker noen så er du villig til å gjøre det lille ekstra for dette menneske. Jeg ønsker dette menneske alt godt i verden, med eller uten meg. Å elske er ubegrenset men en man er glad i og bryr seg om, har kanskje en grense en plass? Anonymkode: b22b9...26d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Jeg vet ikke, for jeg har aldri elsket noen eller blitt elsket. Så følger denne tråden Anonymkode: 9cea8...110
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke, for jeg har aldri elsket noen eller blitt elsket. Så følger denne tråden Anonymkode: 9cea8...110 Det viktigaste er å elske seg selv først❤️ Anonymkode: b22b9...26d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er et vanskelig spørsmål, men når jeg elsker noen så er du villig til å gjøre det lille ekstra for dette menneske. Jeg ønsker dette menneske alt godt i verden, med eller uten meg. Å elske er ubegrenset men en man er glad i og bryr seg om, har kanskje en grense en plass? Anonymkode: b22b9...26d Takk for et klokt svar ❤️ Anonymkode: b30a3...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå