Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Jeg har hatt psoriasis siden jeg var barn, men har vært rimelig bra i mange år. Nå har jeg hatt en voldsomt stressende periode, og psoriasisen har eksplodert på bare noen dager🙈 Det klør så jeg blir gal! Får ikke sove om natten for det klør klør klør! Jeg har ikke rukket lege denne uken, så er det noe jeg kan kjøpe på apotek eller helsekost som hjelper? Hvertfall lindrer kløe? Ønsker meg sol og varme😭 Anonymkode: d9251...d2e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Har du prøvd å smøre med fet krem? Locobase e.l. Anonymkode: b02a0...05f
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Jeg synes Dexeryl er ganske god. Har du svært ru og skjellende partier så er den fin å kombinere med salisylvaselin. Anonymkode: a4e95...3ac
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Bodybutter med shea fra Bodyshop. Og kjøp deg de sterkeste d-vitaminer du kan få og stapp innpå store doser. Minst 10 000 iu om dag. Jeg har brukt å bestille fra bigvits.co.uk
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 Kutt ALT av sukker og hvetemel akkurat nå når du er så ille. Kutt sukker ellers. Få i deg større doser med omega3 daglig og D3-vitaminer. Smør huden med cocosa-olje eller avokadoolje (jeg fant avokadoolje hos coop-mega her om dagen). Anonymkode: 2bf3f...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå