Gå til innhold

Til dere med mye hårvekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere mye hår overalt? Jeg mener, har dere mye hår på armer, lår, underliv/rumpe?

Hva er egentlig normalt? Og når kan det kalles unormalt mye?

Fjerner dere alt av kroppshår? 

Anonymkode: 4362a...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mye stort sett over alt ja. Jeg napper og vokser ansikt og hals, barberer bryst, mage og av og til nedentil. Legger og lår tar jeg bare når jeg skal i svømmehall og om sommeren når jeg går i shorts. Orker ikke hele tiden, det blir en veldig omfattende jobb i tillegg til det jeg MÅ ta for å kunne vise meg blant folk.

Jeg vil si det kan kalles unormalt mye et stykke før det blir så ille som på meg. 😛

Frisører skryter alltid over at jeg har så tykt og fint hår og blir overrasket over hvor fort det vokser...

Anonymkode: 3e911...996

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har dere mye hår overalt? Jeg mener, har dere mye hår på armer, lår, underliv/rumpe?

Hva er egentlig normalt? Og når kan det kalles unormalt mye?

Fjerner dere alt av kroppshår? 

Anonymkode: 4362a...041

Mje.. jeg vokser i ansiktet. Beina tar jeg ved behov. Har ikke på ræva og puppene. Litt på magen, men gubben bryr seg ikke. Han er mye mer hårete enn meg 😛

Anonymkode: 0380b...ed6

Skrevet

Vokser dere ansiktet? Blir det ikke verre da? Hva slags voks forresten?

Anonymkode: 12bf5...ade

Skrevet

Ja. Ser ut som en ape. Tok laser på armene og det funket!

Anonymkode: 0e927...63a

Skrevet

Barberer legger, armhuler og underliv innimellom. Jeg bryr meg ikke voldsomt om hårveksten. Ifølge min datter har jeg sykt lange hår på armene, men jeg ser ikke problemet når det er lyst. Ikke hadde jeg giddi å brukt energi på å fjerne det heller. Jeg sa hun burde se hvor lange håra til min søster avr på armene, de er dobbelt så lange som mine. Hun klippet de med hårtrimmer før, da vokset og barberte hun legger osv ofte også. Nå er hun like lite engasjert som meg, såfremt ikke det err en urskog på leggene er det greit. 

Klipper nesten håret oftere enn jeg fjerner annet hår. Ungene irriterer vettet av seg for at håret mitt gror så fort. Vokser vel 0,5cm på en uke. Så glad jeg har en sveis jeg kan ordne selv på badet. 

Anonymkode: 85cbf...f1e

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Ser ut som en ape. Tok laser på armene og det funket!

Fikk du det dekket? Jeg var hos gynekolog for å sjekke om jeg hadde cyster, altså PCOS, men det hadde jeg ikke. Men han tilbydde meg å ordne så jeg fikk dekket laser for hårfjerning, og jeg var dum som takket nei. Nå er han pensjonist. Vurderer å spørre fastlegen.

Anonymkode: fb1df...d0d

Skrevet

Har bart, vid bikinilinje, hår på innsiden av lårene og litt rundt brystvortene. Ellers de vanlige plassene. Har ikke PCOS. 

Skrevet

Har mye hår på lår og legger, selv bak lårene! Litt veiviser og dun på magen. Hår rundt brystvortene. Noen hår på bryst og skuldre. Bart og hår på/under haken. Hater det! Normale blodprøver, ikke PCOS. 

Anonymkode: 40209...3e0

Skrevet
På ‎15‎.‎03‎.‎2019 den 23.12, Anonym bruker skrev:

Fikk du det dekket? Jeg var hos gynekolog for å sjekke om jeg hadde cyster, altså PCOS, men det hadde jeg ikke. Men han tilbydde meg å ordne så jeg fikk dekket laser for hårfjerning, og jeg var dum som takket nei. Nå er han pensjonist. Vurderer å spørre fastlegen.

Fikk det ikke dekket, men vel verdt hver eneste krone. Hvis du har mulighet til å få det dekket ville jeg slått til 😉

Skrevet
På 15.3.2019 den 23.12, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk det heller ikke dekket. Ifølge legen min er det nesten umulig å få det dekket lenger, da det blir sinnssykt dyrt for samfunnet. Tenk deg alle de som har opprinnelse i land der kvinner normalt har mye hår. Det blir etterhvert veldig mange kvinner som skulle hatt hårfjerning dekket om man ikke strammet inn på reglene.

Anonymkode: 5f4f4...967

Skrevet

Har overalt. Har tatt laserbehandling. Funket som fjell for meg. Har ingen lidelser og har dekket alt selv. Mamma ser akkurat lik ut. Ligger til familien. 

Anonymkode: cd1a0...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...