Gå til innhold

Sommerkroppen 2019...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som jobber med vektnedgang ? Her har jeg igjen +- 10 kilo før jeg er fornøyd. Flere motiverte slankere her inne? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er du da? 10 kg høres mye ut :o 
Jeg er 158 cm og 70 kg. Jeg skulle gjerne ha gått ned 10 kg, men jeg eier ikke motivasjon. Det handler nok mye om at jeg ikke ser det helt store problemet med de ekstra kiloene. Kanskje du kan gjøre meg motivert? ;)

Anonymkode: 0c6d5...d89

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor stor er du da? 10 kg høres mye ut :o 
Jeg er 158 cm og 70 kg. Jeg skulle gjerne ha gått ned 10 kg, men jeg eier ikke motivasjon. Det handler nok mye om at jeg ikke ser det helt store problemet med de ekstra kiloene. Kanskje du kan gjøre meg motivert? ;)

Jeg er 173 høy og veier 79 kilo . Selv ser jeg ikke 10 kilo som en kjempeutfordring , det kunne liksom vært mye verre. Jeg vil passe inn i alt mitt flotte sommertøy og føle meg mer vel. Det er vel den største motivasjonen😊

Skrevet

Har sommerkroppen året rundt 🌟😄

Anonymkode: 3d220...0d4

Skrevet
54 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg er 173 høy og veier 79 kilo . Selv ser jeg ikke 10 kilo som en kjempeutfordring , det kunne liksom vært mye verre. Jeg vil passe inn i alt mitt flotte sommertøy og føle meg mer vel. Det er vel den største motivasjonen😊

Jeg har massevis av sommerklær som passer, så den motivasjonen har ikke jeg 😛 Jeg er bare tykk, uten å egentlig bry meg så mye. Men, så vet jeg jo innerst inne at jeg hadde hatt godt av å gå ned ca 10 kg :o 

Skrevet
56 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg er 172 høy og veier nå 75 (startet på 80) skal ned til 64. 

Synes det er veldig tungt å gå ned, jobber på kontor og beveger meg altfor lite. 

Anonymkode: 59849...f67

Skrevet

Holder på her! Veier 78 kilo nå og skal ned til hvertfall 70 kg. Så må jeg se det an hva jeg synes.. Har veid 125 kg for noen år siden, så nå er det bare 8 kg igjen til målet. Har brukt 3 år, men det er verdt det. Jeg håper på å nå målet innen 01 juni, så denne sommeren skal jeg endelig kjøpe meg ny badedrakt til min nye kropp! 

Anonymkode: 7047f...2b9

Skrevet

Har som mål og nå 62 kg til sommer, er nå 66 kg. det er tungt for de sitter bom fast.

Anonymkode: 16320...79a

Skrevet

Du starter lovlig sent. 10 kg på under 3 mnd er vanskelig å få til uten å følge en diett som gjør at du etter all sansynlighet går rett opp igjen og veier over 80 om 3 år.

Du må ned nesten en kilo i uka. Da må du leve på rundt 1000 kcal om dagen samtidog som du er rimelig aktiv. Det er dansynligvis ikke spessielt sunt.

Du har penger nok. Bruk heller lengre tid og kjøp deg noe nytt tøy denne sommeren.

Anonymkode: 3ec2b...682

Skrevet

Trenger ikke å gå ned i vekt er 172 cm og veier 57 kg, men trenger å strammes opp litt. Så målet er å komme i gang med løping igjen når denne hersens isen er borte fra veier og stier. Pluss litt mageøvelser. 

Anonymkode: 322a6...8e8

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du starter lovlig sent. 10 kg på under 3 mnd er vanskelig å få til uten å følge en diett som gjør at du etter all sansynlighet går rett opp igjen og veier over 80 om 3 år.

Du må ned nesten en kilo i uka. Da må du leve på rundt 1000 kcal om dagen samtidog som du er rimelig aktiv. Det er dansynligvis ikke spessielt sunt.

Du har penger nok. Bruk heller lengre tid og kjøp deg noe nytt tøy denne sommeren.

Anonymkode: 3ec2b...682

Jeg MÅ ikke komme i mål til sommeren . Jeg er vel på en slags diett. Det vil si at jeg har kuttet ut sukker og drikker kun farris og vann. Ingen godis eller kaker . Med andre ord er jeg veldig konsekvent . Teller ikke kalorier men spiser mye fiber og rent kjøtt. Ikke brød . Jeg gidder rett og slett ikke bruke masse penger på nytt tøy når jeg likevel skal ned i vekt . Klarer jeg å holde regimet mitt helt til sommeren så er jeg i grunn fornøyd og så får vekten si det den sier😊

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Holder på her! Veier 78 kilo nå og skal ned til hvertfall 70 kg. Så må jeg se det an hva jeg synes.. Har veid 125 kg for noen år siden, så nå er det bare 8 kg igjen til målet. Har brukt 3 år, men det er verdt det. Jeg håper på å nå målet innen 01 juni, så denne sommeren skal jeg endelig kjøpe meg ny badedrakt til min nye kropp! 

Anonymkode: 7047f...2b9

Må bare si at du har vært vanvittig flink!!!! Og tenk den følelsen du vil få når du finner drømmebadedrakten❤️

Skrevet

Holder på ! Starta på 84,5, er på 79 nå, målet er ca 75. Er 178 høy. 

Anonymkode: a2de4...447

Skrevet

Er 63, skal ned til 53

Anonymkode: 5c524...f9d

Skrevet

Er 162 og 54 kg. Trenger ikke gå ned men fortsette å trene. 

Anonymkode: 4970c...cef

Skrevet

Satser på sommerpersonligheten😂👌🏼

Skrevet

Har gått ned 6 kilo siden jul, håper på to til før sommeren. 

Anonymkode: d6709...170

Skrevet
12 timer siden, Lappeteppemamma skrev:

Satser på sommerpersonligheten😂👌🏼

Helt klart det viktigste😊

Skrevet

Jeg er 173 cm og veier 77. Ammer, går sakte men sikkert ned i vekt. Jeg burde veie 67, men fornøyd med rundt 70. ☺️

Anonymkode: 1da99...66c

Skrevet

Var 75kg i januar (168 cm). Er nede i 71 kg nå. Mitt første delmål er under 70, satser på å nå det snart😊👍! Så er målet 65kg til sommeren. 

Så må jeg innrømme at jeg savner å veie 55 kg, som jeg gjorde før jeg ble gravid. Det kommer jeg ikke til å satse på, men under 60 i løpet av året, DET hadde vært noe😉.

Viktigste motivasjonen min er å få bort valkene på ryggen. De syns jeg er fæle. Jeg bærer kiloene utrolig dårlig rett og slett🙈

Anonymkode: 6852d...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...