Gå til innhold

Har jeg sjans for å bli gravid denne mnd?


MiniC

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 26 år og førstegangsprøver.

Jeg har brukt eggløsningstester denne mnd. Pos EL-test tirsdag(svak), onsdag(sterk strek) og torsdag(svak). Alle gangene testet på ettermiddag ca kl 16. 

Hadde sex (på kveld) tirsdag og torsdag, når begge strekene var svake. Forventet EL var torsdag.

På onsdag når streken var sterk, hadde jeg EL-smerter, men da hadde ikke samboer lyst på sex😅 var det da jeg hadd størst sjans? 

Kan jeg fortsatt bli gravid? Kom med erfaringer

Hilsen fra en jente som ikke kan så alt for mye om dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest 12-3-4
På 15.3.2019 den 8.33, MiniC skrev:

Hei. Jeg er en jente på 26 år og førstegangsprøver.

Jeg har brukt eggløsningstester denne mnd. Pos EL-test tirsdag(svak), onsdag(sterk strek) og torsdag(svak). Alle gangene testet på ettermiddag ca kl 16. 

Hadde sex (på kveld) tirsdag og torsdag, når begge strekene var svake. Forventet EL var torsdag.

På onsdag når streken var sterk, hadde jeg EL-smerter, men da hadde ikke samboer lyst på sex😅 var det da jeg hadd størst sjans? 

Kan jeg fortsatt bli gravid? Kom med erfaringer

Hilsen fra en jente som ikke kan så alt for mye om dette.

 

Klart du kan! ☺️ Sædceller lever lenge i livmor.. har du testet enda ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2019 den 21.19, 12-3-4 skrev:

Klart du kan! ☺️ Sædceller lever lenge i livmor.. har du testet enda ?

Nettopp ferdig med den rareste mensen jeg har hatt, som kom en dag for tidlig. Blødd veldig lite, plutselig har det stoppet opp en dag, også blødd litt igjen. Varte i 5 dager som vanlig, men føler ikke dette var en vanlig mens. Det river i underlivet og jeg har vondt i korsryggen nå en dag etter mens. Mulig det har skjedd en SA? Eller? Kroppen er rar, prøver igjen denne måneden ivertfall😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
5 timer siden, MiniC skrev:

Nettopp ferdig med den rareste mensen jeg har hatt, som kom en dag for tidlig. Blødd veldig lite, plutselig har det stoppet opp en dag, også blødd litt igjen. Varte i 5 dager som vanlig, men føler ikke dette var en vanlig mens. Det river i underlivet og jeg har vondt i korsryggen nå en dag etter mens. Mulig det har skjedd en SA? Eller? Kroppen er rar, prøver igjen denne måneden ivertfall😊

Sånn hadde jeg forrige mens. Men nå er jeg på vei til å få eggløsning.. så tror faktisk det kan være sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...