Gå til innhold

Hjelp til symptomer i DPO land?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har sluttet på p-piller for noen uker siden. Ikke hatt mensen siden. I helgen har jeg hatt eggløsningsslim som varte helt til mandag. Da gikk det over til pittelitt brunt utflod også helt tørt siden. Ikke tatt EL-test siden vi ikke er aktive prøvere, men skjer det så skjer det. 

MEN, søndag kveld hadde vi sex. Jeg har hatt mensmurringer og stikninger under eggløsning. Dette er enda ikke gått over og nå føler jeg meg sikkelig rar i kroppen. Det føles som jeg holder på og bli syk. Det gjør vondt/verker i korsryggen, er veldig støl i magen. Er oppblåst, masse luft i magen og det kjennes som det ¨bobler¨ inni der.. Det stikker og murrer i eggstokkene og livmor enda. 

Jeg vet det er veldig tidlig og skal kjenne noen symptomer på graviditet, men er det normalt at kroppen kjennes slik etter eggløsning? 

Er ganske sikker på at dette er første EL siden jeg ble gravid med nr 1. i desember 16. Så syklusen min har jeg ingen anig om. Ble forøvrig gravid på første EL etter pilleslutt den gang. 

 

Anonymkode: 7e199...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er også i dpo-land. 7dpo i dag. Jeg har hatt murringer i magen siden EL. Ikke fått bekreftet via tester enda. Ser noen har fått positiv 7-8 dpo. Tror kanskje det er vanlig med slike symptomer. Kjennes mest ut som menssmerter. Jeg har ellers ingen andre symptomer. 

Jeg pleier ikke ha slike symptomer utenom mens, men denne gangen har jeg hatt det i en uke nå. Hvor mange dpo er du?

Er du forresten på babyverden? Føler det er mere aktivitet det inne enn her når deg gjelder slike spørsmål. 

Anonymkode: 94011...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...