Anonym bruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Jeg har før hatt veldig lav sexlyst,men har nå funnet meg en knullevenn som jeg tenner veldig på å vi har bra sex. Men han reiser en del i jobben sin så får ikke sex ofte nok Etter jeg ble kjent med han har jeg mye sexlyst,så mye at det går ut over søvnen. Fikser meg på egen hånd men det hjelper ikke,forsatt vil ikke kroppen roe seg ned så jeg klarer å sove.Tenker likevel ufrivellig på sex med han å får dermed ikke sove,Å nei er ikke forelsket i han. Eneste som hjelper er å faktisk ha sex eller gå en lang fjelltur for da er jeg utslitt når jeg kommer tilbake å får sove. Er det vanlig at sexlysten blir så altoppslukende at det går utover søvn å sånt? Aldri opplevd lignende før,har jeg vært kåt så har det gått over etter orgasme men det funker ikke nå. Såå frustrende! Anonymkode: 3f94c...d5b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 Okey da er det bare meg da Anonymkode: 3f94c...d5b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 Jeg også var slik men i perioder😋😋 nå etter 4 kids så er sexlysten på topp MEN.... Er ikke alltid kroppen orker😂 men sier aldri nei til samboer men er ikke så flink og ta initiativ selv😋😑 skjerpings på meg😙 Men da jeg var gravid nå sist så fikk eg ikke nokk av noe😂 måtte ha sex hele tiden pluss fikse meg selv sikkert sånn 5 gg daglig😂 Anonymkode: e2610...76b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 Jeg er veldig flink til å ta initiativ selv til sex men er jo ikke med han hver dag så blir flere dager jeg blir veldig frustert hehe.. Men glad sexlysten er friskemeldt Anonymkode: 3f94c...d5b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2019 #5 Skrevet 14. mars 2019 Å er ikke gravid foresten hehe! Anonymkode: 3f94c...d5b
Hulderjenta Skrevet 28. mars 2019 #6 Skrevet 28. mars 2019 På 14.3.2019 den 18.28, Anonym bruker skrev: Jeg har før hatt veldig lav sexlyst,men har nå funnet meg en knullevenn som jeg tenner veldig på å vi har bra sex. Men han reiser en del i jobben sin så får ikke sex ofte nok Etter jeg ble kjent med han har jeg mye sexlyst,så mye at det går ut over søvnen. Fikser meg på egen hånd men det hjelper ikke,forsatt vil ikke kroppen roe seg ned så jeg klarer å sove.Tenker likevel ufrivellig på sex med han å får dermed ikke sove,Å nei er ikke forelsket i han. Eneste som hjelper er å faktisk ha sex eller gå en lang fjelltur for da er jeg utslitt når jeg kommer tilbake å får sove. Er det vanlig at sexlysten blir så altoppslukende at det går utover søvn å sånt? Aldri opplevd lignende før,har jeg vært kåt så har det gått over etter orgasme men det funker ikke nå. Såå frustrende! Anonymkode: 3f94c...d5b Har hatt det slik jeg også. Stor sexlyst. Bare sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå