Gå til innhold

Tor Mikkel Waras samboer er siktet?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff, jeg håper virkelig at det er et bomskudd. Det er jo trist for både ham og henne hvis dette stemmer. Jeg er langt unna å stemme FrP, men kan ikke skjønne at et voksent menneske i en slik posisjon lever livet sitt som om det var en dårlig såpeopera for tenåringer...

Anonymkode: 4532e...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herre. Sett FB siden hennes og hvordan hun kommenterer egne statuser. Dama ser ut å nyte oppmerksomheten. Om hun er skyldig får man håpe det er en diagnose her altså. 

Anonymkode: 0e600...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

15 minutter siden, sug lut skrev:

Pinlig. Og for en vanvittig sløsing med politiressurser.

Enig. Er nesten så hun burde blitt dømt til å betale en del tilbake, for dette er jo overlagt, så sant hun ikke er så alvorlig psykisk syk at hun vil ses som utilregnelig.

Anonymkode: dc000...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Er nesten så hun burde blitt dømt til å betale en del tilbake, for dette er jo overlagt, så sant hun ikke er så alvorlig psykisk syk at hun vil ses som utilregnelig.

Anonymkode: dc000...b0d

Det koster vanvittig mye å ha stasjonert fast politivakt og drive etterforskning, mens resten av byen skriker etter politiressurser, og så har vi familien Justis som gjør dette? Det er bare fullstendig utilgivelig og bør medføre en diger erstatningssak. Og utilregnelig? Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene siden av meg gnir seg i hendene, ler og tenker at dette er toppen av det utroligste, den andre siden synes synd på barna hennes og litt på ham også faktisk. Hvis dette var en TV-serie ville jeg tenkt at historien var for dum, at dette var helt usannsynlig. 

Strafferamme på fengsel er vel bra, men det er helt klart enda bedre hvis hun ilegges en kraftig bot. I hvert fall hvis det viser seg at hun har stått bak alle «angrepene». Har de flere herlige kandidater som justisminister, mon tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, sug lut skrev:

Det koster vanvittig mye å ha stasjonert fast politivakt og drive etterforskning, mens resten av byen skriker etter politiressurser, og så har vi familien Justis som gjør dette? Det er bare fullstendig utilgivelig og bør medføre en diger erstatningssak. Og utilregnelig? Neppe.

Nei, jeg tror heller ikke hun er utilregnelig, men det vil vel komme frem. Merkelig uansett.

Jeg stusset faktisk på måten hun gikk så fort ut på etter den siste bilbrannen, tenkte det virket litt ustabilt. Men slo det fra meg...

Anonymkode: dc000...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Iiiiik skrev:

Den ene siden av meg gnir seg i hendene, ler og tenker at dette er toppen av det utroligste, den andre siden synes synd på barna hennes og litt på ham også faktisk. Hvis dette var en TV-serie ville jeg tenkt at historien var for dum, at dette var helt usannsynlig. 

Strafferamme på fengsel er vel bra, men det er helt klart enda bedre hvis hun ilegges en kraftig bot. I hvert fall hvis det viser seg at hun har stått bak alle «angrepene». Har de flere herlige kandidater som justisminister, mon tro? 

Ha-ha... du har faktisk rett i det, hvis dette var scenariet i en TV-serie så ville de fleste sikkert tenkt at dette ble for urealistisk og klassisk dårlig såpe-opera ;)

Men det er jo tragisk for hennes nærmeste uansett. Jeg har vanskelig for å forstå at han kan komme tilbake som justisminister.

De har jo Leirstein, han er jo tilbake i varmen igjen...

Anonymkode: dc000...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange raringer har de igjen å sette på den posten nå?

Anonymkode: 15bb4...203

I FrP virker den kilden utømmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange raringer har de igjen å sette på den posten nå?

Anonymkode: 15bb4...203

Leirstein er jo tilbake i varmen - han satt jo i justiskomiteen på Stortinget...

Anonymkode: e1d6c...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mannen min sa det "you can't make this shit up". Herregud, for en farse. Underholdende er det ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Iiiiik skrev:

Den ene siden av meg gnir seg i hendene, ler og tenker at dette er toppen av det utroligste, den andre siden synes synd på barna hennes og litt på ham også faktisk. Hvis dette var en TV-serie ville jeg tenkt at historien var for dum, at dette var helt usannsynlig. 

Strafferamme på fengsel er vel bra, men det er helt klart enda bedre hvis hun ilegges en kraftig bot. I hvert fall hvis det viser seg at hun har stått bak alle «angrepene». Har de flere herlige kandidater som justisminister, mon tro? 

Enig, som TV er det for dumt. Men i norsk politikk går det flott...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Julie (: skrev:

Som mannen min sa det "you can't make this shit up". Herregud, for en farse. Underholdende er det ihvertfall. 

Lag Det Med Berteussen får en helt ny betydning. Mulig bransjebytte fra kaker til fyrstikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...