Gå til innhold

Ny prøver :) flere ? Gøy å dele erfaringer


Gjest 12-3-4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

🤞🏻

Jeg sluttet på Loette 28 i høst, men driver enda å prøver. Gikk gjennom en SA i februar. Har ingen barn fra før 😊 

Anonymkode: 9cd45...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

🤞🏻

Jeg sluttet på Loette 28 i høst, men driver enda å prøver. Gikk gjennom en SA i februar. Har ingen barn fra før 😊 

Anonymkode: 9cd45...f27

Så spennende ☺️ Men så trist at du mistet. Håper det klaffer fort igjen ☺️ Jeg har 2 barn fra før. Mannen har 1. Vi har vært sammen i 3 år og har bestemt oss for å få et felles barn ☺️ Trodde vi var gravide på pillen grunnet noe vi var overbevist om var en positiv test. (RFSU STRIMMEL) Når vi vendte oss til tanken, men ikke var gravide, ble vi enige om å faktisk prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet også akkurat på cerazette. 

Har 1 barn fra før på 1,5 år. 

7 dpo idag 😊 

Anonymkode: ed865...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sluttet også akkurat på cerazette. 

Har 1 barn fra før på 1,5 år. 

7 dpo idag 😊 

Anonymkode: ed865...8ad

Sååå spennende😀. Jeg skjønner ikke noe. For jeg får ikke blødning etter pilleslutt. Det har jeg alltid gjort. Etter 2-3 dager. Så kanskje jeg har klussa til hele syklusen min. Fikk du blødning med en gang ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 12-3-4
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sluttet du midt i brettet?

Anonymkode: 9cd45...f27

Ja.. men det har aldri hatt noe å si før. Sluttet fordi jeg trodde jeg var gravid. Hadde positiv test og hadde slurva med pilla,  viste seg å ikke være gravid. Men da bestemte vi oss for å prøve, men får ikke mensen. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 12-3-4 skrev:

Sååå spennende😀. Jeg skjønner ikke noe. For jeg får ikke blødning etter pilleslutt. Det har jeg alltid gjort. Etter 2-3 dager. Så kanskje jeg har klussa til hele syklusen min. Fikk du blødning med en gang ? 

Har gått på cerazette siden fødsel for 1,5 år siden. Ikke hatt en eneste blødning, helt til nå i vinter der det plutselig aldri stoppet å blø og jeg måtte til legen og få Cyklokapron. Hadde en liten pause der, men startet igjen og nå er det vell 2-3 uker siden jeg stoppet og ingen mens enda. Men jeg fikk eggløsning for 7 dager siden da👍🏼 

 

Hvilke symptomer har du da i dpo land? 😊

Anonymkode: ed865...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4

Ok :) jeg er jo helt ukjent med det her. Har sluttet med pilla og bare blitt gravid. Men nå etter tyding av test syntes jeg denne siden var ganske morsomt ☺️ Tar du eggløsningstest ? Jeg aner ikke hvor i syklusen jeg er.. 🙈 hvordan vet man det? Når man ikke har hatt mensen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har gått på cerazette siden fødsel for 1,5 år siden. Ikke hatt en eneste blødning, helt til nå i vinter der det plutselig aldri stoppet å blø og jeg måtte til legen og få Cyklokapron. Hadde en liten pause der, men startet igjen og nå er det vell 2-3 uker siden jeg stoppet og ingen mens enda. Men jeg fikk eggløsning for 7 dager siden da👍🏼 

 

Hvilke symptomer har du da i dpo land? 😊

Anonymkode: ed865...8ad

Ok :) jeg er jo helt ukjent med det her. Har sluttet med pilla og bare blitt gravid. Men nå etter tyding av test syntes jeg denne siden var ganske morsomt ☺️ Tar du eggløsningstest ? Jeg aner ikke hvor i syklusen jeg er.. 🙈 hvordan vet man det? Når man ikke har hatt mensen ?


 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 9.30, 12-3-4 skrev:

Ok :) jeg er jo helt ukjent med det her. Har sluttet med pilla og bare blitt gravid. Men nå etter tyding av test syntes jeg denne siden var ganske morsomt ☺️ Tar du eggløsningstest ? Jeg aner ikke hvor i syklusen jeg er.. 🙈 hvordan vet man det? Når man ikke har hatt mensen ?


 

 
  •  

Tok ikke test denne gang så ikke 100% sikker på når EL var, men kjenner det godt i forhold til smerter og eggløsningslim, så ganske sikker er jeg. 

Eggløsning kommer før mens. På en enkel forklart måte er det mens som frakter ut det ubefruktet egget. Fra eggløsning til mens er det 14 dager ca. Men alle har jo forskjellig syklus da. Så hvis du noterer ned en slags dagbok fra første dag med mens vil du etterhvert kunne kjenne din syklus.

Anonymkode: ed865...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tok ikke test denne gang så ikke 100% sikker på når EL var, men kjenner det godt i forhold til smerter og eggløsningslim, så ganske sikker er jeg. 

Eggløsning kommer før mens. På en enkel forklart måte er det mens som frakter ut det ubefruktet egget. Fra eggløsning til mens er det 14 dager ca. Men alle har jo forskjellig syklus da. Så hvis du noterer ned en slags dagbok fra første dag med mens vil du etterhvert kunne kjenne din syklus.

Anonymkode: ed865...8ad

Ok :) akkurat hvordan eggløsning- mensen foregår vet jeg da ☺️ Men lurer fælt på hva som skjer med kroppen min. 17 dager siden jeg trodde jeg hadde eggløsning(smerter og slim, hadde slurvet med pilla). Og 14 siden jeg sluttet på pilla. Men ingen verdens ting skjer. I ene eller andre retningen. 😂 unntatt den «positive» testen som ble tatt 7 dager etter jeg trodde jeg hadde eggløsning. Har du begynt testingen enda ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
På 18.3.2019 den 16.11, Anonym bruker skrev:

Tok ikke test denne gang så ikke 100% sikker på når EL var, men kjenner det godt i forhold til smerter og eggløsningslim, så ganske sikker er jeg. 

Eggløsning kommer før mens. På en enkel forklart måte er det mens som frakter ut det ubefruktet egget. Fra eggløsning til mens er det 14 dager ca. Men alle har jo forskjellig syklus da. Så hvis du noterer ned en slags dagbok fra første dag med mens vil du etterhvert kunne kjenne din syklus.

Anonymkode: ed865...8ad

Hvordan gikk det med deg ?? ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått positiv test?

Tok en test idag tidlig jeg er litt usikker på😅 synes jeg så en svaaaaak strek, men den var så svak at jeg ikke er sikker på om det var syner eller ikke😳

Anonymkode: ed865...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du fått positiv test?

Tok en test idag tidlig jeg er litt usikker på😅 synes jeg så en svaaaaak strek, men den var så svak at jeg ikke er sikker på om det var syner eller ikke😳

Anonymkode: ed865...8ad

Så spennende :) få se bilde ? Fikk mensen i går jeg. Veldig glad syklusen er igang ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte liksom ikke få noe godt bilde av det, men nå når jeg ser er jeg veldig usikker på om jeg ser no strek i det hele tatt. Bare rart for jeg har ikke fått skyggestrek på noen av de andre og har tatt ganske mange... Tolker den som negativ. Får bare vente på mensen 😅 

øverste var tatt idag og nederst igår

EA4E09DD-3B67-4607-9184-C1BA85F91B1B.jpeg

Anonymkode: ed865...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarte liksom ikke få noe godt bilde av det, men nå når jeg ser er jeg veldig usikker på om jeg ser no strek i det hele tatt. Bare rart for jeg har ikke fått skyggestrek på noen av de andre og har tatt ganske mange... Tolker den som negativ. Får bare vente på mensen 😅 

øverste var tatt idag og nederst igår

EA4E09DD-3B67-4607-9184-C1BA85F91B1B.jpeg

Anonymkode: ed865...8ad

Jeg ser også skyggen.. sterkere i dag enn i går. Men er du sikker på dpo? Kanskje du hadde eggløsning seinere enn du trodde ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Jeg ser også skyggen.. sterkere i dag enn i går. Men er du sikker på dpo? Kanskje du hadde eggløsning seinere enn du trodde ?

Nei, ikke sikker på dpo. Bare regner med jeg hadde el rundt 11-12 mars da jeg hadde siste dag med el slim den 12. 

Sist jeg var gravid testa jeg svakt positivt 14 dpo med ekstra sensitiv test. Denne testen er vel vanlig...

hmmm. Vanskelig dette.. 🧐

Anonymkode: ed865...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke sikker på dpo. Bare regner med jeg hadde el rundt 11-12 mars da jeg hadde siste dag med el slim den 12. 

Sist jeg var gravid testa jeg svakt positivt 14 dpo med ekstra sensitiv test. Denne testen er vel vanlig...

hmmm. Vanskelig dette.. 🧐

Anonymkode: ed865...8ad

Ok :) spennende! Du får bare teste hver dag fremover. Kanskje den blir sterkere ☺️ 

Man blir litt gæren av å begynne å prøve 😂 jeg tenker egentlig bare på det hele tiden 🙈 vi har vært veldig i tvil om vi skulle få flere barn. Vi har 3 tilsammen. Ingen felles ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Ok :) spennende! Du får bare teste hver dag fremover. Kanskje den blir sterkere ☺️ 

Man blir litt gæren av å begynne å prøve 😂 jeg tenker egentlig bare på det hele tiden 🙈 vi har vært veldig i tvil om vi skulle få flere barn. Vi har 3 tilsammen. Ingen felles ☺️

Ja, man blir det 😂 å herrefred hvor mye penger man kan bruke på tester. Kjøpte typ 20 stk på eBay til noen få kroner å det var gull verdt 😅 fikk positiv med dem å. 

Vi har også vært litt i tvil da minste enda er under 2 år, men har lyst på tette barn så da får vi bare hive oss i det igjen. Jeg hater egentlig og være gravid også for sist kastet jeg opp fra typ uke 5 til uke 40🤭 

Blir litt liv i heimen hvis dere får en til da! 😍 

Anonymkode: ed865...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, man blir det 😂 å herrefred hvor mye penger man kan bruke på tester. Kjøpte typ 20 stk på eBay til noen få kroner å det var gull verdt 😅 fikk positiv med dem å. 

Vi har også vært litt i tvil da minste enda er under 2 år, men har lyst på tette barn så da får vi bare hive oss i det igjen. Jeg hater egentlig og være gravid også for sist kastet jeg opp fra typ uke 5 til uke 40🤭 

Blir litt liv i heimen hvis dere får en til da! 😍 

Anonymkode: ed865...8ad

Ja forstår dere godt ☺️ Veldig koselig med søsken!

Ja annenhver uke blir det livlig. Andre uka blir eventuelt denne veldig enebarn 😂❤️ Vi får se. Har egentlig tenkt at om det ikke klaffer på første forsøk så venter vi til vinteren 😂 en mamma som er litt glad i hvitvin i sola 🙈 så da får vi se. Klaffer det om et par uker er det ment to be 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
På 23.3.2019 den 14.01, Anonym bruker skrev:

Ja, man blir det 😂 å herrefred hvor mye penger man kan bruke på tester. Kjøpte typ 20 stk på eBay til noen få kroner å det var gull verdt 😅 fikk positiv med dem å. 

Vi har også vært litt i tvil da minste enda er under 2 år, men har lyst på tette barn så da får vi bare hive oss i det igjen. Jeg hater egentlig og være gravid også for sist kastet jeg opp fra typ uke 5 til uke 40🤭 

Blir litt liv i heimen hvis dere får en til da! 😍 

Anonymkode: ed865...8ad

Tatt ny test ?? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja negativ idag.. venter på mensen 😂

Anonymkode: ed865...8ad

Ahh 😉 men blir jo ditt egentlig første forsøk etter en mensen da ? Jeg tror jeg har hatt mensen siste dagene, men neimen ikke sikker.. brun utflod og bittelitt blod over 4-5 dager. Begynte på torsdag.. så da får jeg se om eggløsningen kommer om en uke  eller to da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei😊 Har sluttet på p sprøyte for snart 1 år siden. Har fortsatt ikke fått tilbake menstruasjonog eggløsning. Så har ikke fått kommet skikkelig i gang med prøvingen. Nettopp kjøpt eggløsningstester, så tenker å prøve å se om den kan være tilbake. Legen ville jeg skulle vente å se til Må før han evt henviste meg videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...