Gå til innhold

Medisin som fjerner suget etter mat?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg dagbladet pluss, men jeg tror kanskje personlig at det er best å gjøre noe med livsstil og kosthold visst man vil fjerne sug:) 

Jeg begynte på min livstilsendring i høst og planen jeg har fulgt funker fjell. Hjelper gjerne andre med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er dette Dagbladet skriver om, men det finnes er reseptbelagt legemiddel som heter Mysimba. Jeg har prøvd det, gikk på det i 6 mnd. Gikk ned 10 kg, og erfaringen min er at det er jobben du selv gjør med kosthold og trening som gir effekten. Sluttet med pillene fordi jeg følte meg helt jævlig mens jeg gikk på dem; slapp, kvalm, ør med en ubestemmelig ubehagelig følelse i kroppen. Om jeg skal sammenlikne med noe så vil jeg si det var en generell og vedvarende sykdomsfølelse. I tillegg er bivirkningslista ganske avskrekkende, og for min del ble det ikke verdt det. 

Så nå fortsetter jeg vektnedgangen uten piller, og det føles uendelig mye bedre. Det finnes ingen quick fix, men jeg har hvertfall prøvd pillene og kan si det ikke funker for meg. For andre kan det selvsagt være helt annerledes, så om du lurer kan du jo ta en prat med fastlegen din ☺️

Anonymkode: 455ea...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...