Gå til innhold

Er det normalt å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Miste store biter av livmorslimhinnen når man går på p-sprøyte?

i dag hadde jeg en stor bit (på størrelse med halve håndflaten) som kom ut sammen med mens. I tillegg til mye blod. Trodde at prevensjonsmiddel skulle forhindre at livmorslimhinnen ble så tykk. Jeg antar at deg var livmorslimhinne. Hadde jeg ikke visst at jeg ikke kan bli gravid hadde jeg vært sikker på at jeg spontanaborterte. I går hadde jeg mye vondt i øvre del av magen så jeg tenkte at det det sikkert ikke har noe med mensen å gjøre. Men idag tenker jeg at det kanskje «skjedde noe der inne» i går. 

Har dere opplevd noe lignende? Og hva var det ?

Anonymkode: e6794...339

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det bare ha vært levret blod? Tror nemlig ikke det er så uvanlig ved menstruasjon 🤔

Anonymkode: cf4d7...eec

Skrevet

Hos meg koagulerer blodet med p-sprøyte. Da kommer det ut som klumper. Det er ikke en del av livmoren slm kommer ut. Du bør sjekke det opp, for det kan jo være at du bør finne en annen prevensjon. For meg var det ikke farlig, men de sjekket om jeg hadde økt fare for blodpropp.

Anonymkode: 37529...34c

Skrevet

Nei tror ikke det er koagulert blod. For det har jeg mye av og vet hvordan det er. Dette var rett og slett som en hinne. Lignet litt drue skinn, ja jeg tok på det med papir siden det falt i bindet. Så ble den større. 

Anonymkode: e6794...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...