Gå til innhold

Klistremerkebøker og glansbildebøker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryr dagens barn seg om dette eller er det helt ute? Husker det var veldig stas å samle og å bytte til seg nye klistremerker og glansbilder. 

Anonymkode: 13ba2...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke en trend nå, men bare vent så kommer det tilbake. 

Anonymkode: b14ae...d54

Skrevet

Prøvde det på jenta mi. Kjøpte masse forskjellige glansbilder og bok. Interessen varte i noen dager, nå sitter jeg igjen med flere ark glansbilder hun ikke engang vil ha.

Så tiden da vi har på disse bøkene over alt er definitivt forbi.

Anonymkode: e10ca...68a

Skrevet

Det går i bølger, kommer stadig tilbake. Men i faser hvor det ikke er så populært er det kjedelig å være den eneste i vennegjengen som samler, for da er det ingen å bytte med.

Hilsen ei som jobber i lekebutikk.

Anonymkode: 0ab00...666

Skrevet

Det går i bølger og til min store glede hadde begge ungene den bølgen en stund. Nå står deres og min glansbildebøker hjemme hos mormor, av praktiske årsaker etter flytting og vi leier her vi bor nå. Jeg vet ungene titter i de når de er der, de kjøper faktisk glansbilder om de kommer over noen veldig spessielle. Sist de kjøpte var i Spania for ett år siden, så det er ingen interesse egentlig lengre, men de kunne jo ikke la være når de var så fine og aldri kom til å se de igjen om de ikke kjøpte. Mine tantebarn ser også i bøkene hos mormor vet jeg, men de skal være så guttegutter at de ikke kan samle på sine egene. Min søster ler seg skakk ihjel, for de fleste av hennes gamle jenteleker hun har hentet på loftet hos mamma har de lekt med, men da er de muttern sine leker 😂

Anonymkode: 13194...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...