Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 Min datter er akkurat ferdig med utredning av ADHD (et par uker siden) Hvor lang tid tar det før vi får evt. konklusjon? Anonymkode: 9c9e6...f47
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #2 Skrevet 13. mars 2019 Har ikke noe svar på dette men kan jeg spørre deg hvor lang tid dette har tatt? Mht utredningen. Anonymkode: bb744...18b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #3 Skrevet 13. mars 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke noe svar på dette men kan jeg spørre deg hvor lang tid dette har tatt? Mht utredningen. Anonymkode: bb744...18b Vi hadde første time hos bup i slutten av januar, men ppt startet (grundig) kartlegging i september, før vi da ble henvist bup. Anonymkode: 9c9e6...f47
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #4 Skrevet 13. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde første time hos bup i slutten av januar, men ppt startet (grundig) kartlegging i september, før vi da ble henvist bup. Anonymkode: 9c9e6...f47 Takk for svar Vi er også under PPT nå og legen har søkt BUP for 3.gang. Søkte sist da han gikk i barnehagen, og nå når han er skolegutt. Trenger tiltak og ikke minst en diagnose. Har møte på PPT om 14 dager igjen for assistent i skole Anonymkode: bb744...18b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #5 Skrevet 13. mars 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar Vi er også under PPT nå og legen har søkt BUP for 3.gang. Søkte sist da han gikk i barnehagen, og nå når han er skolegutt. Trenger tiltak og ikke minst en diagnose. Har møte på PPT om 14 dager igjen for assistent i skole Anonymkode: bb744...18b Du må få skolen til å skrive en firfoting som du kan ta med til legen. Slik at legen kan sende en god henv. Hvis ikke bup har firfoting i grunn, så vil de mest sannsynlig behandle den videre. Anonymkode: ea294...766
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #6 Skrevet 13. mars 2019 Hos oss tok det nøyaktig ett år fra fastlegens sendte henvisning til ppt, til diagnosen ble stilt hos bup. Flere tester, samtaler og infomøter. Gikk gjevnt og trutt. Anonymkode: 66fb9...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå