Gå til innhold

Sinnsyke priser på strøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et 180 kvm hus der utleiedel utgjør 50. Får strøm og nettleie på ei regning. Nettleia er på 1000 kr i mnd, og denne mnd kom strømregningen på 2700. Vi bruker jo ikke noe strøm utover det vanlige, vært litt kaldt nå disse mnd eneste! Forrige mnd fikk jeg en regning på nesten 4000 bare i strøm da jeg hadde etterslep helt fra oktober forrige år. Hvordan skal det være mulig når de monterte en automatisk måler nettopp i oktober forrige år? Hva har dere i strøm i mnd?

Anonymkode: 211a5...aab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4800 forrige mnd. 3700 nå. Huset er nyoppussa med nyisolerte vegger i hele 1.etg, så det er forbanna sure penger. 150kvm stort

Anonymkode: cb1a6...4ac

Skrevet

Strømprisene var vel rekordhøye forrige mnd. Betalte nettopp strømregning på 3800,- og det er ganske mye mer enn vi pleier å få. Ikke brukt mer strøm enn ellers. Nytt hus i 2014 med varmepumpe, men har også kabler i gulv i underetasje som har stått på lunk gjennom vinteren. To tenåringer som dusjer ofte og lenge...og bruker tørketrommel jevnlig.

Anonymkode: d93ff...3bd

Skrevet

Huff ikke bare oss da altså.. Jaja man kan jo ikke fryse ihjel heller, så får bare bite i det sure eplet :)

HI

Anonymkode: 211a5...aab

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Strømprisene var vel rekordhøye forrige mnd. Betalte nettopp strømregning på 3800,- og det er ganske mye mer enn vi pleier å få. Ikke brukt mer strøm enn ellers. Nytt hus i 2014 med varmepumpe, men har også kabler i gulv i underetasje som har stått på lunk gjennom vinteren. To tenåringer som dusjer ofte og lenge...og bruker tørketrommel jevnlig.

250 kmv stort forresten med åpne løsninger og ekstra takhøyde i stue/kjøkkendelen, så tar litt ekstra å varme opp. 

Skrevet

Mange av de nye målerne fungerer ikke som de skal, så da har de bare stipulert en pris, og den er ofte mye mye høyere enn den skal være. Mange har opplevd det sist måned. Det er en feil.

Anonymkode: b0b1c...b81

Skrevet

ikke dyrt nei. slutt og sutre over alt

Anonymkode: 47080...2d3

Skrevet

2900 i nettleie og nesten 3500 i strøm. Altså 6400 forrige mnd. Vanligvis betaler vi 2500 i mnd vinterstid.Vi fikk montert inn ny strømmåler i november og har betalt mye mer strøm enn vi pleier,men ser at strømprisene er skyhøye nå

Anonymkode: 4caf8...f70

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ikke dyrt nei. slutt og sutre over alt

Anonymkode: 47080...2d3

Stor bokstav. Komma. Og/å. 

Anonymkode: a2e53...47a

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

250 kmv stort forresten med åpne løsninger og ekstra takhøyde i stue/kjøkkendelen, så tar litt ekstra å varme opp. 

Leilighet 65 kvm. 3200.- for januar. Har ikke fått februar regninga enda. 

Gleder meg. 

Anonymkode: 85748...f67

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gleder meg. 

Leilighet. 78 kvm. 400 for februar. Ahhh.

Anonymkode: 3c088...f25

Skrevet

Jeg er nyskjerrig på hvor mye dere med spotpris-avtale betalte for strømmen i Januar? Gjerne dere med automatisk strømmåler. Jeg mistenker at spot-pris ikke er spot-pris, at det er store forskjeller på hvordan ting beregnes.

Selv betalte jeg 74,38 øre / kWh til Rauma Energi (spot web) i Januar. Noen andre som kan oppgi sine tall?

Anonymkode: 47987...19a

Skrevet

78 kvm, 1500 kr for februar, 1900 for januar

Inkl nettleie

Anonymkode: b76ab...9fc

Skrevet

Rekkehus på 105 m2, 3000 forrige måned. 

Anonymkode: 15729...6de

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gleder meg. 

Sikker på det ikke er noe galt med måleren da? Har jo vært noen som har hatt problemer med det, at de er stipulert alt for høyt.

Skrevet

Vi fikk kr 5400 for desember, Kr 5200 for januar og 3700 for februar. 190 m3. Helt vanvittige priser og har akkurat byttet bort fra Hafslund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...