Gå til innhold

El slim og blødning samme dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Sluttet på p-pillen for 2-3 uker siden. Ikke hatt mensen enda, men har murret mye siste dagene. 

Støl i magen idag og el-slim på papiret. 100% sikker da det var samme som sist når jeg ble gravid.

Men nå ikveld tørker jeg meg og det kommer melkeaktig utflod med nyanser av brunt i. 

Det er jo bare noen timer siden jeg hadde el slim. 

Hadde sex sist på søndag. 

Skjønner ikke helt hva som skjer?

Skal kjøpe el test imorgen. 

Anonymkode: ef903...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ha litt spotting samtidig som man har EL. Ikke noe uvanlig og ikke noe tegn på noe spesielt. Det kan også være at du spotter pga du nettopp har sluttet med pillen.

Det er ikke noe som haster med å ta EL-test i morgen siden den vil være positiv 1-2 dager før EL, så det er for sent for denne syklusen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har man el slim samme dag som el finner sted? 

6 timer siden, Pobie skrev:

Man kan ha litt spotting samtidig som man har EL. Ikke noe uvanlig og ikke noe tegn på noe spesielt. Det kan også være at du spotter pga du nettopp har sluttet med pillen.

Det er ikke noe som haster med å ta EL-test i morgen siden den vil være positiv 1-2 dager før EL, så det er for sent for denne syklusen uansett.

 

Anonymkode: ef903...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men har man el slim samme dag som el finner sted? 

 

Anonymkode: ef903...565

Ja, EL-slim er et ganske sikkert tegn på EL. Hvis du har flere dager med EL-slim har du EL den siste dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pobie skrev:

Ja, EL-slim er et ganske sikkert tegn på EL. Hvis du har flere dager med EL-slim har du EL den siste dagen.

Takk! 

Høres ut som du har kontroll på dette så da spør jeg ett spørmål til; 

Ingen slim og relativt tørt idag, men fortsatt murringer. Det kjennes ut som mensen skal komme når som helst. 

Er det normalt da? 

Anonymkode: ef903...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blodspor i el slim /blødning under EL er bare et sunnhetstegn sa gynekologen jeg var hos forrige uke

Anonymkode: 36b6d...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at om du har blodspor under el, så er du ekstra fruktbar.

Hadde selv blodspor under el da jeg ble gravid sist, og da hadde vi prøvd i nesten 1 år. Hadde ikke hatt blodspor under el hele dette året.

Anonymkode: e45f8...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har hørt at om du har blodspor under el, så er du ekstra fruktbar.

Hadde selv blodspor under el da jeg ble gravid sist, og da hadde vi prøvd i nesten 1 år. Hadde ikke hatt blodspor under el hele dette året.

Anonymkode: e45f8...9b8

hmmmm. Ja, det kan jo være logisk det. Var ikke noe voldsomme saker da, bare litt brun utflod også var det over. Etter det har det vært helt tørt. 

Anonymkode: ef903...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jenter, 

Idag våknet jeg opp fryktelig støl i kroppen. Murrer/stikker mye i korsryggen. Er sikkelig støl i magen og spesielt eggledere/livmor område. vært oppblåst hele dagen med masse luft i magen. Har måttet knipe igjen flere ganger....!! hehe:sjokkert: Det stikker litt i hytt og pine i magen. Føler meg generelt sikkelig drit i dag. 

Er det normalt at kroppen er sånn etter EL eller? Ikke hatt el siden jeg ble gravid i 2016 så føler ikke jeg kjenner kroppen min så godt på det området. 

Anonymkode: ef903...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalen ‘’pms’’ tegn ja. At mensen snart kommer. Når det kommer til kvinnekroppen og syklus så er det mye som er normalt fordi vi alle er forskjellige! Man må bare lære seg å kjenne kroppen og syklusen sin og hva de forskjellige symptomene signaliserer. Eneste er jo intense smerter som ikke er forbigående og da er det ofte snakk om cyster, endo eller pcos osv. 

Er du veldig i tvil så dra til legen og mål hcg nivå. :)

Anonymkode: 36b6d...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...