Gå til innhold

Pasta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker pasta, men spiser det sjeldent, blir oppblåst og legger på meg hvis jeg spiser det ofte. Hvor ofte spiser dere pasta? Postes mange hverdagsoppskrifter på IG der det er hverdagsmat, men for meg er det en sjelden "treat". Har sjekket for glutenallergi.

Anonymkode: cf1cb...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så glad i pasta, så vi spiser det ikke oftere enn jeg «må». 

Men vi har makaroni i hjemmelaget fiskegrateng, som vi spiser et par ganger i mnd. Lasagne har vi kanskje en gang i mnd. En rask tomatsuppemiddag med makaroni av og til på travle hverdager. Og en sjelden spaghetti bolognese. Så en gang i uka regner jeg med vi spiser pasta. Av og til to. 

Anonymkode: 801e2...cdf

Skrevet

Jeg elsker pasta, men spiser det veldig sjeldent siden jeg tåler det litt dårlig. Får luft i magen, blir oppblåst og fiser.

Anonymkode: 7e758...2aa

Skrevet

Det var godt å høre, da er det ikke bare meg som spiser det sjeldent...skulle helst ha spist det...hver dag

Hi

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke så glad i pasta, så vi spiser det ikke oftere enn jeg «må». 

Men vi har makaroni i hjemmelaget fiskegrateng, som vi spiser et par ganger i mnd. Lasagne har vi kanskje en gang i mnd. En rask tomatsuppemiddag med makaroni av og til på travle hverdager. Og en sjelden spaghetti bolognese. Så en gang i uka regner jeg med vi spiser pasta. Av og til to. 

Anonymkode: 801e2...cdf

Pasta en til to ganger i uken er ofte altså..

Anonymkode: 26772...c0f

Skrevet

Vi har veldig sjelden pasta, av samme grunner som deg, hi: jeg ser høygravid ut i to dager etterpå. Men det er noe bedre med fullkornpasta, og ikke minst med den ferske grønnsakspastaen (liker best den grønne).

Skrevet
4 timer siden, sug lut skrev:

Vi har veldig sjelden pasta, av samme grunner som deg, hi: jeg ser høygravid ut i to dager etterpå. Men det er noe bedre med fullkornpasta, og ikke minst med den ferske grønnsakspastaen (liker best den grønne).

Kanskje jeg skal prøve den, takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...