Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Elsker pasta, men spiser det sjeldent, blir oppblåst og legger på meg hvis jeg spiser det ofte. Hvor ofte spiser dere pasta? Postes mange hverdagsoppskrifter på IG der det er hverdagsmat, men for meg er det en sjelden "treat". Har sjekket for glutenallergi. Anonymkode: cf1cb...0cd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Jeg er ikke så glad i pasta, så vi spiser det ikke oftere enn jeg «må». Men vi har makaroni i hjemmelaget fiskegrateng, som vi spiser et par ganger i mnd. Lasagne har vi kanskje en gang i mnd. En rask tomatsuppemiddag med makaroni av og til på travle hverdager. Og en sjelden spaghetti bolognese. Så en gang i uka regner jeg med vi spiser pasta. Av og til to. Anonymkode: 801e2...cdf
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Jeg elsker pasta, men spiser det veldig sjeldent siden jeg tåler det litt dårlig. Får luft i magen, blir oppblåst og fiser. Anonymkode: 7e758...2aa
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #4 Skrevet 13. mars 2019 Det var godt å høre, da er det ikke bare meg som spiser det sjeldent...skulle helst ha spist det...hver dag Hi Anonymkode: cf1cb...0cd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #5 Skrevet 13. mars 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke så glad i pasta, så vi spiser det ikke oftere enn jeg «må». Men vi har makaroni i hjemmelaget fiskegrateng, som vi spiser et par ganger i mnd. Lasagne har vi kanskje en gang i mnd. En rask tomatsuppemiddag med makaroni av og til på travle hverdager. Og en sjelden spaghetti bolognese. Så en gang i uka regner jeg med vi spiser pasta. Av og til to. Anonymkode: 801e2...cdf Pasta en til to ganger i uken er ofte altså.. Anonymkode: 26772...c0f
sug lut Skrevet 13. mars 2019 #6 Skrevet 13. mars 2019 Vi har veldig sjelden pasta, av samme grunner som deg, hi: jeg ser høygravid ut i to dager etterpå. Men det er noe bedre med fullkornpasta, og ikke minst med den ferske grønnsakspastaen (liker best den grønne).
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2019 #7 Skrevet 13. mars 2019 4 timer siden, sug lut skrev: Vi har veldig sjelden pasta, av samme grunner som deg, hi: jeg ser høygravid ut i to dager etterpå. Men det er noe bedre med fullkornpasta, og ikke minst med den ferske grønnsakspastaen (liker best den grønne). Kanskje jeg skal prøve den, takk for tips. Anonymkode: cf1cb...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå