Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Trener 3 dager i uka. Ca 1 time med styrke. GĂ„r tur ca 2-3 gg i uka pĂ„ ca 30-45 min og gang. Idag fks har jeg spist: Frokost: 2 skiver med pĂ„legg. Hamburgerrygg og hvitost. (Hjemmelaget skappelbrĂžd) Lunsj: en klementin og bittelitt kylling. Middag: 1 potet, gulrot og ca 100 gram stekt torsk. Mellom mĂ„ltid: 1 skive med salami. Kvelds: salat med kylling. Skal ned i vekt sĂ„ spiser slik hver dag ca. Spiser rene produkt stort settđ  Men er det nokk mat? Er 178 hĂžy og 100 kilođđ Anonymkode: c918c...492
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Dette hĂžrtes stusslig lite ut... Anonymkode: 53919...497
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Dette er for lite. Siden du skal ned sÄpass mye sÄ anbefaler jeg deg Ä gÄ til en ernÊringsfysiolog eller ernÊringsterapeut og fÄ hjelp til Ä sette opp et kosthold som er sunt for deg og som du ogsÄ vil gÄ ned i vekt med. Husk at du skal ikke bare slanke deg, du skal fÄ en livsstil som gjÞr at du ikke gÄr opp igjen etter slankingen. Anonymkode: ab871...9b8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Jeg synes det hÞres lite ut, men det kommer an pÄ hvor mange kalorier det er da? Anonymkode: 01b7b...fc9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 Synes det ser ut som du spiser veldig lite grÞnnsaker? Klementin og bittelitt kylling var jo ikke store lunsjen. Ville heller tatt kyllingsalaten til lunsj. Anonymkode: 12ad4...b5c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 Som de andre skriver, er det litt i minste laget. Dersom du har rÄd til det, kan jeg anbefale deg Ä kjÞpe en aktivitetsklokke, f.eks. fitbit. I appen som hÞrer til, kan du registrere inn all mat du spiser. Du bÞr legge deg pÄ ca. 1600 kcal, og ha ok med grÞnnsaker og proteiner. Eller mÄ jeg bare fÄ kommentere at jeg ble litt fascinert av rettskrivingen din. Du skriver litt mer kompliserte ord som "hamburgerrygg" korrekt, men bommer pÄ et enkelt ord som "nok" (skal vÊre én k). Er norsklÊrer, men pleier normalt sett ikke Ä kommentere rettskriving her inne likevel. Det var bare at dette var uvanlig. Anonymkode: 034bc...530
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Synes det ser ut som du spiser veldig lite grÞnnsaker? Klementin og bittelitt kylling var jo ikke store lunsjen. Ville heller tatt kyllingsalaten til lunsj. Anonymkode: 12ad4...b5c Spiser masse grÞnnsaker til middag og tar meg gjerne noe frukt og gulrot nÄr jeg er sulten. Dette var mat i dag. Hi Anonymkode: c918c...492
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Som de andre skriver, er det litt i minste laget. Dersom du har rĂ„d til det, kan jeg anbefale deg Ă„ kjĂžpe en aktivitetsklokke, f.eks. fitbit. I appen som hĂžrer til, kan du registrere inn all mat du spiser. Du bĂžr legge deg pĂ„ ca. 1600 kcal, og ha ok med grĂžnnsaker og proteiner. Eller mĂ„ jeg bare fĂ„ kommentere at jeg ble litt fascinert av rettskrivingen din. Du skriver litt mer kompliserte ord som "hamburgerrygg" korrekt, men bommer pĂ„ et enkelt ord som "nok" (skal vĂŠre Ă©n k). Er norsklĂŠrer, men pleier normalt sett ikke Ă„ kommentere rettskriving her inne likevel. Det var bare at dette var uvanlig. Anonymkode: 034bc...530 Har fitbitđ men alt er jo pĂ„ engelsk sĂ„ det skjĂžnner jeg ikke noe avđ rettskriving er heller ikke min greie. Anonymkode: c918c...492
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 Syns det ser mer enn nok ut. Uten Ä ha regnet antall kalorier vil jeg tro du ikke er langt unna dagsmÄlet. Jeg spiser ca tilsvarende, bortsett fra frokost. Anonymkode: a291e...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ