GĂ„ til innhold

Nokk mat? 😏


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trener 3 dager i uka. Ca 1 time med styrke. GÄr tur ca 2-3 gg i uka pÄ ca 30-45 min og gang. 

Idag fks har jeg spist: 

Frokost: 2 skiver med pÄlegg. Hamburgerrygg og hvitost. (Hjemmelaget skappelbrÞd)

Lunsj: en klementin og bittelitt kylling. 

Middag: 1 potet, gulrot og ca 100 gram stekt torsk. 

Mellom mÄltid: 1 skive med salami. 

Kvelds: salat med kylling. 

Skal ned i vekt sĂ„ spiser slik hver dag ca. Spiser rene produkt stort sett😅 

Men er det nokk mat? Er 178 hþy og 100 kilo😑😑

Anonymkode: c918c...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hĂžrtes stusslig lite ut...

Anonymkode: 53919...497

Skrevet

Dette er for lite. Siden du skal ned sÄpass mye sÄ anbefaler jeg deg Ä gÄ til en ernÊringsfysiolog eller ernÊringsterapeut og fÄ hjelp til Ä sette opp et kosthold som er sunt for deg og som du ogsÄ vil gÄ ned i vekt med. Husk at du skal ikke bare slanke deg, du skal fÄ en livsstil som gjÞr at du ikke gÄr opp igjen etter slankingen.

Anonymkode: ab871...9b8

Skrevet

* nok mat

Anonymkode: 04c2e...7c7

Skrevet

Jeg synes det hÞres lite ut, men det kommer an pÄ hvor mange kalorier det er da?

Anonymkode: 01b7b...fc9

Skrevet

Synes det ser ut som du spiser veldig lite grÞnnsaker? Klementin og bittelitt kylling var jo ikke store lunsjen. Ville heller tatt kyllingsalaten til lunsj. 

Anonymkode: 12ad4...b5c

Skrevet

Som de andre skriver, er det litt i minste laget. Dersom du har rÄd til det, kan jeg anbefale deg Ä kjÞpe en aktivitetsklokke, f.eks. fitbit. I appen som hÞrer til, kan du registrere inn all mat du spiser. Du bÞr legge deg pÄ ca. 1600 kcal, og ha ok med grÞnnsaker og proteiner. 

Eller mÄ jeg bare fÄ kommentere at jeg ble litt fascinert av rettskrivingen din. Du skriver litt mer kompliserte ord som "hamburgerrygg" korrekt, men bommer pÄ et enkelt ord som "nok" (skal vÊre én k). Er norsklÊrer, men pleier normalt sett ikke Ä kommentere rettskriving her inne likevel. Det var bare at dette var uvanlig.

Anonymkode: 034bc...530

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes det ser ut som du spiser veldig lite grÞnnsaker? Klementin og bittelitt kylling var jo ikke store lunsjen. Ville heller tatt kyllingsalaten til lunsj. 

Anonymkode: 12ad4...b5c

Spiser masse grÞnnsaker til middag og tar meg gjerne noe frukt og gulrot nÄr jeg er sulten. Dette var mat i dag. 

Hi

Anonymkode: c918c...492

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Som de andre skriver, er det litt i minste laget. Dersom du har rÄd til det, kan jeg anbefale deg Ä kjÞpe en aktivitetsklokke, f.eks. fitbit. I appen som hÞrer til, kan du registrere inn all mat du spiser. Du bÞr legge deg pÄ ca. 1600 kcal, og ha ok med grÞnnsaker og proteiner. 

Eller mÄ jeg bare fÄ kommentere at jeg ble litt fascinert av rettskrivingen din. Du skriver litt mer kompliserte ord som "hamburgerrygg" korrekt, men bommer pÄ et enkelt ord som "nok" (skal vÊre én k). Er norsklÊrer, men pleier normalt sett ikke Ä kommentere rettskriving her inne likevel. Det var bare at dette var uvanlig.

Anonymkode: 034bc...530

Har fitbit😊 men alt er jo pĂ„ engelsk sĂ„ det skjĂžnner jeg ikke noe av🙄 rettskriving er heller ikke min greie.

Anonymkode: c918c...492

Skrevet

Syns det ser mer enn nok ut. Uten Ä ha regnet antall kalorier vil jeg tro du ikke er langt unna dagsmÄlet. Jeg spiser ca tilsvarende, bortsett fra frokost. 

Anonymkode: a291e...4ac

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...