Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Det er ikke mange plager jeg har av overgangsalderen, men hetetoktene er veldig brysomme. Det er flere om dagen, og jeg føler jeg koker. Noen som har gode tips? Anonymkode: 24f18...c28
sug lut Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Eneste jeg har av tips er å kle på deg sånn at du kan åpne knapping eller glidelås når byga kommer, ta av et lag klær, osv. Alt er vanskeligere om det eneste du har på deg er ett stk genser. Og hold ut, det går etterhvert over.
amandine Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Ja, det er jo sant. Jeg går ofte med kortermet og en cardigan, jeg har utringning og et skjerf, og etter tips fra damen på apoteket har jeg truseinnlegg under armene ( I know, men det er praktisk og finnes i både svart og hvit til kroner omtrent ingenting) når jeg har feks silkebluse. Jeeeez nå følte jeg meg gammel.
sug lut Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, amandine skrev: Ja, det er jo sant. Jeg går ofte med kortermet og en cardigan, jeg har utringning og et skjerf, og etter tips fra damen på apoteket har jeg truseinnlegg under armene ( I know, men det er praktisk og finnes i både svart og hvit til kroner omtrent ingenting) når jeg har feks silkebluse. Jeeeez nå følte jeg meg gammel. Fester du truseinnlegget i blusen, da? Sitter det? Herre, for noen problemstillinger man har etterhvert...
amandine Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, sug lut skrev: Fester du truseinnlegget i blusen, da? Sitter det? Herre, for noen problemstillinger man har etterhvert... Jaja, det er jo sånn tape på. Jeg var på apoteket for å kjøpe sånne innlegg spesielt for formålet, men da sa damen at det var mye lurere å gå på meny.... En brøkdel av prisen. Og du slipper ringer under armene når det plutselig blir *litt varmt*
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 Alltid t-skjorte med cardigan over, da kan du skrelle av deg når det kommer. Grusomt å sitte i en genser du ikke kan ta av... Jeg har gått i t-skjorte et års tid nå, bruker aldri noe annet. Men det har blitt mye bedre da, nå kan det faktisk gå mange dager uten hetetokter. Leste at for de heldigste vare det bare noen måneder, mens for de mest uheldige kan det vare i 3-4 år. Så jeg er glad det verste er over nå, svetter ikke så galt om natta heller, kan tulle meg inn i dyna og sove liksom Anonymkode: 80ab5...78a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 Akupunktur. Fungerer suverent. Ingen flere hetetokter Må ha "påfyll" en gang iblant, men etter første runde med noen få behandlinger så er det bare en eller to behandlinger med måneders mellomrom. Anonymkode: fcac3...a48
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akupunktur. Fungerer suverent. Ingen flere hetetokter Må ha "påfyll" en gang iblant, men etter første runde med noen få behandlinger så er det bare en eller to behandlinger med måneders mellomrom. Anonymkode: fcac3...a48 Interessant. Bor du i Oslo, kan du anbefale en akupunktør? Anonymkode: 3b110...bdb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, amandine skrev: Jaja, det er jo sånn tape på. Jeg var på apoteket for å kjøpe sånne innlegg spesielt for formålet, men da sa damen at det var mye lurere å gå på meny.... En brøkdel av prisen. Og du slipper ringer under armene når det plutselig blir *litt varmt* Altså, spesielt for å ha under armene eller vanlige truseinnlegg? Anonymkode: 3b110...bdb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #11 Skrevet 12. mars 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Interessant. Bor du i Oslo, kan du anbefale en akupunktør? Anonymkode: 3b110...bdb Bor ikke der, så jeg vet ikke, dessverre. Pass på at den du går til har full utdannelse i klassisk akupunktur. Det er en del som bare har kurs eller et år og likevel kaller seg akupunktør. Så pass på at du går til en som har treårig utdannelse. Anonymkode: fcac3...a48
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #12 Skrevet 12. mars 2019 3 timer siden, amandine skrev: Ja, det er jo sant. Jeg går ofte med kortermet og en cardigan, jeg har utringning og et skjerf, og etter tips fra damen på apoteket har jeg truseinnlegg under armene ( I know, men det er praktisk og finnes i både svart og hvit til kroner omtrent ingenting) når jeg har feks silkebluse. Jeeeez nå følte jeg meg gammel. Takk! Anonymkode: 24f18...c28
amandine Skrevet 12. mars 2019 #13 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Altså, spesielt for å ha under armene eller vanlige truseinnlegg? Anonymkode: 3b110...bdb Det finnes spesielle til å ha under armene, men de er til forveksling like truseinnlegg. Derfor vanlige truseinnlegg, jeg har svarte og hvite.
sug lut Skrevet 12. mars 2019 #14 Skrevet 12. mars 2019 3 timer siden, amandine skrev: Jaja, det er jo sånn tape på. Jeg var på apoteket for å kjøpe sånne innlegg spesielt for formålet, men da sa damen at det var mye lurere å gå på meny.... En brøkdel av prisen. Og du slipper ringer under armene når det plutselig blir *litt varmt* Du er nok også en av få her som kan tenkes å vite at innlegg for å unngå underarmssvette het PRESERVER fra gammelt av? Husker jeg lurte veldig på hva det var i pikebøker fra femtitallet.
amandine Skrevet 12. mars 2019 #15 Skrevet 12. mars 2019 (endret) 5 minutter siden, sug lut skrev: Du er nok også en av få her som kan tenkes å vite at innlegg for å unngå underarmssvette het PRESERVER fra gammelt av? Husker jeg lurte veldig på hva det var i pikebøker fra femtitallet. Egentlig logisk og burde benyttes mye mer også utenom hetetokter. For alle med klær av en viss kvalitet ( ha ha ha jeg vet hvordan det høres ut) er det fint. Min datter og venninnene bruker det også fra tid til annen, spesielt på turneringer hvor garderobeforhold er dårlige. Da skifter de innlegg mellom kampene. Hiv svetten og gå for fresh start, lissom Endret 12. mars 2019 av amandine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå