Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Jeg hadde noen bittesmå sorte partikler i håret da jeg sjekket for lus nettopp (lusevarsel fra skolen). Ingen lus, kun disse få partiklene som var helt sorte. Har nylig farget håret mørkt, kan det være flass med farge? Eller små partikler fra sort lue jeg har på daglig? Eller kan det være luseegg, uten at jeg fant en eneste lus? *Klør bare av å tenke på lus* 😂 Anonymkode: 6dec5...454
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Eggene kommer ikke først. Det må være ei lus som legger egg der. Anonymkode: b0ca0...064
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Dte høres ikke ut som lus. Eggene er enten lysegrå (tomme) eller brune/møkerbrune. De sitter fast på hårene, men kan dras av med neglene. De er avlangt dråpeformede. Man kan ikke ha egg uten å ha lus. Anonymkode: 108e8...e5e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde noen bittesmå sorte partikler i håret da jeg sjekket for lus nettopp (lusevarsel fra skolen). Ingen lus, kun disse få partiklene som var helt sorte. Har nylig farget håret mørkt, kan det være flass med farge? Eller små partikler fra sort lue jeg har på daglig? Eller kan det være luseegg, uten at jeg fant en eneste lus? *Klør bare av å tenke på lus* 😂 Anonymkode: 6dec5...454 mest sannsynlig ikke lus. Anonymkode: e6c2b...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå