Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 7-åringen har fått forvorte og jeg skal kjøpe middel i morgen. Hvilket middel anbefaler dere? Frysemetoden er jo aller mest effektivt, men det er en smule pysete 7-åring det er snakk om 😛 Anonymkode: 39efd...9f1
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Anbefaler vortefri. Trenger påføring kun én gang i uken. Anonymkode: d4733...cd5
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Eller skrap med en kniv, og ta på neglelakk, det var det legen her anbefalte. Anonymkode: e84eb...f8e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 Tror det var vortefri vi også brukte på 6-åringen. En sånn penn. Veldig effektivt og praktisk. Anonymkode: 21eb3...d4b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #5 Skrevet 11. mars 2019 Her fungerte dessverre ingen midler fra apoteket, kun flere runder med frysing hos hudlege. Anonymkode: d2154...5c4
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #6 Skrevet 11. mars 2019 Tok akkurat en under 7 åringens fot her, ble bra resultat. Smør på hver dag med verucid, følg bruksanvisningen. Anonymkode: fc5cf...ba6
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #7 Skrevet 11. mars 2019 Vortefri en dag i uken. Husk å skrape bort før du tar på vortefri Anonymkode: f802a...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå