Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 en bekjent av familien vår, fikk akkurat greie på at han har en sønn på 2,5 år, hans eks var moren,men hun tapte for kreften. Var hennes foreldre som tok kontakt med han, men hvordan blir det nå , man kan vel ikke bare sette en liten 2,5 åringen hos en helt fremmend. Jeg er bare nygerrig på hva de gjør. noe som vet eller har opplevd dette selv ? Anonymkode: 68c6e...926
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Hvis barnet er hos morens foreldre nå så vil jeg tro at barnet blir der mens far og barn får mulighet til å bli kjent med hverandre, at far etterhvert får mer og mer samvær og til slutt tar over omsorgen for barnet. I hvert fall ble det gjort slik i et lignende tilfelle jeg hørte om. Barnevernet ble selvfølgelig koblet inn for vurdering av fars omsorgsevne og for å legge en plan som var til barnets beste. Anonymkode: c1469...b3a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 8 hours ago, Anonym bruker said: Hvis barnet er hos morens foreldre nå så vil jeg tro at barnet blir der mens far og barn får mulighet til å bli kjent med hverandre, at far etterhvert får mer og mer samvær og til slutt tar over omsorgen for barnet. I hvert fall ble det gjort slik i et lignende tilfelle jeg hørte om. Barnevernet ble selvfølgelig koblet inn for vurdering av fars omsorgsevne og for å legge en plan som var til barnets beste. Anonymkode: c1469...b3a Nei han bor akkurat nå på et barnehjem, fordi besteforeldrene er gamle, de er over 70 år og fikk barn sent selv. Ja bra barnvernet kommer i bilde, at han er bra far er det ingen tvil om, han har tvillinger på 6mnd med ny samboer,men han visste ingenting om denne sønnen ,før for noen uker siden Anonymkode: 68c6e...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå