Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 En city mini gt. Sover på dagtid i bhg enda, ikke så ofte i helgene. Tenkte litt på i sommer om vi velger byferie og parker om d er greit å ha vogn 🧐🧐 Anonymkode: 37047...794
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Jeg solgte unna mine når barna ville gå selv, og vognen bare hadde blitt brukt som bagasjetralle i ca 6mnd....da var de henholdsvis 2år og 1,5år. Mange parker, som feks dyreparken i kr sand, har utlån av vogner. Ellers så brukte vi mest bæremeis og meh dai, der sov de godt også. Anonymkode: 6ffa9...56d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Hvorfor ikke bare vente til høsten? Min brukte vognen lite etter 2.5, men var kjekk av og til Anonymkode: afdbd...eb4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Hvorfor skal du selge den om han sover i barnehagen? Jeg har ikke solgt vogna til min på 3,5 år. Den er fortsatt kjekk å ha innimellom, men nå går vi ofte til og fra barnehagen. Da er vogna gull. Samme når hun trenger en hvil hvis vi er ute på noe. Anonymkode: 2d7ff...780
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Har beholdt vogna til sommeren de var 4 år selvom den har blitt lite brukt fra 2 år. Men plutselig i ferien eller på lange turer har den vært grei å ha likevel, lange dager på farten i parker eller storby (har to stebarn som er 7 og 10 år eldre så mye er lagt opp etter deres ønsker). Selv om de har vært spreke jenter som tidlig har kunnet gå langt på egenhånd så har det vært godt å kunne sitte i vogna og ta en hvil noen ganger. Det har gjort at vi har kunnet gå lengre turer i tempo som passer de større barna noen ganger og ikke alltid tusle i 3 åring tempo, stoppe ørten ganger osv. Og ikke minst har det vært deilig å ha et sted å legge jakker, drikkeflasker etc. Anonymkode: 04eb3...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå