Hsolberg Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Hei! Jeg og min bachelorgruppe har laget en spørreundersøkelse der vi trenger svar fra folk i alderen 25-44. Dette er en veldig vrien alder ettersom jeg ikke kjenner mange i den aldersgruppen. Prøver derfor et desperat forsøk på å hente inn noen svar her, og håper dette ikke er for mye spam😊 link til undersøkelsen: https://bino.ca1.qualtrics.com/jfe/preview/SV_cBz0U7ouLEYc8qV?Q_SurveyVersionID=current&Q_CHL=preview
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Det er ikke lov å poste spørreundersøkelser her inne Anonymkode: 86a3e...7a4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Men har dere ingen veileder? Har vedkommende sett over spørreundersøkelsen? Dere må presisere hva som er hvilken ende av skalaen når dere skal ha tallrangering, kan ikke forvente at folk husker "navn" e.l. på kampanjer fra Statens vegvesen (det må være flervalg skal det ha noe for seg), og det ville jo være en kongeide å først avklare at respondenten i det hele tatt kjører bil. Lykke til med oppgaven. Anonymkode: c13ab...91c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Har også fått med meg at det er imot reglene å poste spørreundersøkelser, men som nylig uteksaminert student har jeg forståelse for din «desperasjon» så jeg svarte på undersøkelsen 😉 Anonymkode: d6ccf...c80
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Har svart, men er veldig enig med anonym 91c. Dersom det er mulig, burde dere gjøre noen endringer i spørreskjemet før dere sprer det videre. Og så lurer jeg litt på årsaken til akkurat denne aldersavgrensningen. Hvorfor er ikke meningene til 47-åringer interessante? Anonymkode: fd5eb...bdb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Guri så sure dere er da. Dette skader da ingen? Jeg har svart, HI. Og lykke til med bachelorskrivningen! 💪🏼😁 Anonymkode: 865fb...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå