Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Jeg har noen inkasso saker. Jeg kontaktet kreditorer for å ordne en nedbetalingsplan. Da hadde jeg satt opp budsjett og det jeg satt igjen med etter at husleie, strøm og livsopphold var satt av, skal gå til kreditorene. Alle godtok utenom Lindorff. Dem vil ha mere i Juni pga feriepenger og evt tilbakebetaling av skattepenger. Jeg sa at jeg har barn og vil jo ikke at dem skal lide pga mine feil. Så litt ekstra penger i sommer hadde vært fint. Så nå gjenstår det å se om dem godtar det eller ikke. Men er Lindorff vanskeligere enn andre kreditorer? Anonymkode: 561eb...b1c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Selvfølgelig vil de ha mere, de vil jo ha pengene sine. Det må da være bedre å bli fortere ferdig med de. Anonymkode: e6664...24f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Du var ikke fornøyd med svarene i de to andre trådene du opprettet? Saken er at du har driti det ut, og det må du ta konsekvensen av nå. Så ja, Lindorf er strenge, men de vil selvfølgelig bare ha pengene sine.... Anonymkode: 009cb...fc2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Selvfølgelig vil kreditorene ha mer penger av deg når du får mer utbetalt. Hvorfor skulle de ikke det? Det vil jo også føre til at du betaler ned gjelden din raskere. Anonymkode: 8cb25...304
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Skjønner de godt jeg. Jeg fikk igjen 10.000 på skatten å de tok hver eneste krone. Det sier seg selv når jeg skylder penger,det er bare rett og rimlig. Vi fikk heldigvis være med på gratis ferie som Røde kors arrangerer Anonymkode: 04f0e...b26
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Betal gjelda di og slutt med klagingen. Og måten du bruker pronomen på gir meg kløe.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 4 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Betal gjelda di og slutt med klagingen. Og måten du bruker pronomen på gir meg kløe. Du er vel ikke helt rette person til å rakke ned på andre menneskers skrivefeil, er du det? Anonymkode: 4aa77...afb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 7 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Betal gjelda di og slutt med klagingen. Og måten du bruker pronomen på gir meg kløe. Det er snart ingen som kan korrekt bruk av de og dem. Anonymkode: 8cb25...304
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er snart ingen som kan korrekt bruk av de og dem. Anonymkode: 8cb25...304 De fleste bruker "de" både som subjekt og objekt. Tipper HI er fra Østlandet, der er det en del dialekter der man kun bruker "dem". Feil å skrive i subjektsform, men fort gjort, og ikke verre enn dem som kun skriver "de". Nettopp fordi så mange blander formene, kommer det nok snart til å bli frivillig hvilken man vil bruke, slik det nå er med ham/han i objektsform. Anonymkode: 4aa77...afb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du er vel ikke helt rette person til å rakke ned på andre menneskers skrivefeil, er du det? Anonymkode: 4aa77...afb Jo.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 1 time siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Betal gjelda di og slutt med klagingen. Og måten du bruker pronomen på gir meg kløe. Pirke på skrivefeil = kranglefant Anonymkode: fcc68...0ca
sug lut Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 Hvor langt inn i egen navle sitter du egentlig, HI? At du har rota til økonomien din går selvsagt utover dine barn, mener du at kreditorene skal ta hensyn til at du ikke kan styre penger bare fordi du i tillegg har pult på deg unger?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 "Perfekte" folk gir meg kløe Anonymkode: 561eb...b1c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 3 minutter siden, sug lut skrev: Hvor langt inn i egen navle sitter du egentlig, HI? At du har rota til økonomien din går selvsagt utover dine barn, mener du at kreditorene skal ta hensyn til at du ikke kan styre penger bare fordi du i tillegg har pult på deg unger? Du prøver alltid så hardt, men så blir det bare pinlig Anonymkode: e6664...24f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #15 Skrevet 10. mars 2019 Lindorff lever av pengeinnkreving, de er ingen veldedig organisasjon. Anonymkode: 7262c...419
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #16 Skrevet 10. mars 2019 53 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Jo. Nei, du er ikke det. Du skriver nemlig forferdelig mye feil selv. Anonymkode: 4aa77...afb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #17 Skrevet 10. mars 2019 36 minutter siden, sug lut skrev: Hvor langt inn i egen navle sitter du egentlig, HI? At du har rota til økonomien din går selvsagt utover dine barn, mener du at kreditorene skal ta hensyn til at du ikke kan styre penger bare fordi du i tillegg har pult på deg unger? Du finnes ikke provoserende, man synes jo bare synd på deg. Anonymkode: 4aa77...afb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. mars 2019 #18 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, du er ikke det. Du skriver nemlig forferdelig mye feil selv. Anonymkode: 4aa77...afb Kult. Følger du meg?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #19 Skrevet 10. mars 2019 Akkurat nå, Lektor Doppler med tillegg skrev: Kult. Følger du meg? Ja. Anonymkode: 4aa77...afb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #20 Skrevet 10. mars 2019 Du treng ikke ekstra penger i sommer. Man reiser ikke på ferie når man har slik gjeld. Da betaler man ekstra ned på gjelden for å bli fortere ferdig. Anonymkode: 39d09...8e0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #21 Skrevet 10. mars 2019 Husker ikke hvilket selskap det var, men en kompis hadde også problemer med et selskap da han prøvde å få en avtale med dem. De andre gå store avslag på rentene ved raskt oppgjør. Mens det ene ville ikke la han få gjøre opp der og da. Eller de rabatt på rentene. Så han måtte betale månedsvis. Helt på trynet. Ja de vil ha pengene, men folk må kunne leve også. Og rentene de setter på er crazy høye. Anonymkode: 618ab...247
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #22 Skrevet 10. mars 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Husker ikke hvilket selskap det var, men en kompis hadde også problemer med et selskap da han prøvde å få en avtale med dem. De andre gå store avslag på rentene ved raskt oppgjør. Mens det ene ville ikke la han få gjøre opp der og da. Eller de rabatt på rentene. Så han måtte betale månedsvis. Helt på trynet. Ja de vil ha pengene, men folk må kunne leve også. Og rentene de setter på er crazy høye. Anonymkode: 618ab...247 De kan vel ikke nekte noen å betale ut lånet fort? Man får jo regning på minstebeløp, men det kan man jo endre som man vil, da kan man jo betale ut alt på en gang Anonymkode: e6664...24f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. mars 2019 #23 Skrevet 11. mars 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Husker ikke hvilket selskap det var, men en kompis hadde også problemer med et selskap da han prøvde å få en avtale med dem. De andre gå store avslag på rentene ved raskt oppgjør. Mens det ene ville ikke la han få gjøre opp der og da. Eller de rabatt på rentene. Så han måtte betale månedsvis. Helt på trynet. Ja de vil ha pengene, men folk må kunne leve også. Og rentene de setter på er crazy høye. Anonymkode: 618ab...247 Tull. Man står fritt til å innfri gjeld.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #24 Skrevet 11. mars 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Husker ikke hvilket selskap det var, men en kompis hadde også problemer med et selskap da han prøvde å få en avtale med dem. De andre gå store avslag på rentene ved raskt oppgjør. Mens det ene ville ikke la han få gjøre opp der og da. Eller de rabatt på rentene. Så han måtte betale månedsvis. Helt på trynet. Ja de vil ha pengene, men folk må kunne leve også. Og rentene de setter på er crazy høye. Anonymkode: 618ab...247 Her har du nok ikke fått den rette historien. Så lenge frigjøringstiden på gjelden er kommet, kan ingen nekte å ta i mot oppgjør. Anonymkode: 5644c...9a5
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #25 Skrevet 11. mars 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Husker ikke hvilket selskap det var, men en kompis hadde også problemer med et selskap da han prøvde å få en avtale med dem. De andre gå store avslag på rentene ved raskt oppgjør. Mens det ene ville ikke la han få gjøre opp der og da. Eller de rabatt på rentene. Så han måtte betale månedsvis. Helt på trynet. Ja de vil ha pengene, men folk må kunne leve også. Og rentene de setter på er crazy høye. Anonymkode: 618ab...247 Her har han nok misforstått altså, selvfølgelig kan du innfri hele lånet. Man må gjerne betale litt ekstra for få betale inn, men de kan ikke nekte deg det. Anonymkode: ccae5...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå