Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Hei. Jeg har for første gang vokset hele stasen, og merker nå at jeg har forferdelig vondt i huden nedentil. Er dette normalt? Hva kan jeg gjøre? Er ikke nuppete, men rødt og litt hovent. Gjorde det i går. Anonymkode: 51840...9de
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei. Jeg har for første gang vokset hele stasen, og merker nå at jeg har forferdelig vondt i huden nedentil. Er dette normalt? Hva kan jeg gjøre? Er ikke nuppete, men rødt og litt hovent. Gjorde det i går. Anonymkode: 51840...9de Helt vanlig, husk at hårene er revet ut med rota Smør med en parfymefri krem/aloe vera lotion så ikke det blir tørt, ellers blir det nok bedre utover dagen, altså Anonymkode: d60c1...070
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Gjør fortsatt grisevondt 😥 har fått en del kviselignede nupper over hele. Og de er fryktelig vonde. Er dette normalt altså? Er det sånn hver gang? Man føler seg ikke akkurat sexy med nupper over hele. Og vondt.... Anonymkode: 51840...9de
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjør fortsatt grisevondt 😥 har fått en del kviselignede nupper over hele. Og de er fryktelig vonde. Er dette normalt altså? Er det sånn hver gang? Man føler seg ikke akkurat sexy med nupper over hele. Og vondt.... Anonymkode: 51840...9de Jeg fikk det ved en type voks men gikk over i løpet av et par dager. Det er litt mer vondt også siden det er første gang. Anonymkode: 96a5c...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå