Gå til innhold

Erfaringer ang intimvoksing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har for første gang vokset hele stasen, og merker nå at jeg har forferdelig vondt i huden nedentil. Er dette normalt? Hva kan jeg gjøre? Er ikke nuppete, men rødt og litt hovent. Gjorde det i går. 

Anonymkode: 51840...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. 

Jeg har for første gang vokset hele stasen, og merker nå at jeg har forferdelig vondt i huden nedentil. Er dette normalt? Hva kan jeg gjøre? Er ikke nuppete, men rødt og litt hovent. Gjorde det i går. 

Helt vanlig, husk at hårene er revet ut med rota ;) Smør med en parfymefri krem/aloe vera lotion så ikke det blir tørt, ellers blir det nok bedre utover dagen, altså :)

Anonymkode: d60c1...070

Skrevet

Gjør fortsatt grisevondt 😥 har fått en del kviselignede nupper over hele. Og de er fryktelig vonde. Er dette normalt altså? Er det sånn hver gang? Man føler seg ikke akkurat sexy med nupper over hele. Og vondt.... 

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør fortsatt grisevondt 😥 har fått en del kviselignede nupper over hele. Og de er fryktelig vonde. Er dette normalt altså? Er det sånn hver gang? Man føler seg ikke akkurat sexy med nupper over hele. Og vondt.... 

Jeg fikk det ved en type voks men gikk over i løpet av et par dager. Det er litt mer vondt også siden det er første gang. 

Anonymkode: 96a5c...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...