Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Prøver å få frøkna litt mer interessert i lesing og vil melde henne inn i en bokklubb, men hvilken anbefaler dere? Anonymkode: fbea3...828
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Jeg vil anbefale dere å bruke biblioteket. Da er det mye lettere å finne bøker som passer henne, både i innhold og vanskelighetsgrad. Anonymkode: 6cfe9...6a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Vi har vært på biblioteket her mange ganger og har lånekort, men alle bøkene i barneavdelingen er elgamle og slutten, og lite interessant. Har sett på haugevis med bøker der. Er såpass langt til neste bibliotek at vi rekker ikke dit i åpningstidene i uken etter skole og jobb. Anonymkode: fbea3...828
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Så dumt, her er vi veldig heldige, både med biblioteket og de som jobber der som er fantastiske til å komme med anbefalinger. Det er lettere å komme med anbefalinger hvis du sier noe om hva hun har lest og liket. Jeg syns det viktigste er at de leser, ikke hva, så min ene gutt (som nå er 12 år) leser nesten bare tegneserier. Han andre leser alt og leser bøker beregnet for de sin er flere år eldre. Detektivbyrå nr 2, er det mange 8 åringer som liker. Også "verdens verste"- bøkene Anonymkode: 6cfe9...6a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Flaut å si det, men vi har forsøkt så mange forskjellige bøker så er vanskelig å si hva hun likte og ikke likte. Her nyttet det ikke å snakke med bibliotekaren! En surere person skal man lete lenger etter! Like sur som en bøtte med møkk! Skal sjekke ut Detektivbyrå nr. 2 Anonymkode: fbea3...828
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Anbefaler også Donald! Det var det som fikk min eldste til å lese i det hele tatt. Anonymkode: 6cfe9...6a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Donaldblader abonnerer vi allerede på 😊 De leser jeg også, har gjort det siden jeg var liten 😂 Anonymkode: fbea3...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå