Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Har nå blødd i ca 3 uker. Trodde først det mensen men nå føler jeg ikke at det er det. Heg blør mest når jeg tørker meg etter at jeg tisser. Ganske mye blod. Kommer bare litt blod på bindet som jeg må ha på. ( kunne ha gått en hel dag uten å skifte) lurer hvor det kan blø fra. Noen med erfaring? Jeg går på p-sprøyte. Anonymkode: 6a967...53f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Stikk til fastlegen og få henvisning til gynekolog. Det kan jo være alt fra såre slimhinner, til polypper i livmorhalsen, til livmorslimhinnen osv... Med menskopp ville du kanskje lettere sett selv om det kom fra livmor/livmorhals, eller slimhinnene i skjeden. Anonymkode: 69e6d...91d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Har vært hos lege etter at jeg blødde i 2 uker. Men da trodde jeg det var mensen. Men nå føler jeg det ikke sånn siden det kommer mest når jeg tørker meg. Og det bare blir mer og mer blødning. Mensen pleier jo å minske etter noen dager 😰 Anonymkode: 6a967...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå