Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Har to gutter på snart 14 og 16 år og det er ikke lett å få de med på ting sammen med meg lenger. De trives best på rommet sitt og sitter mye der mens de har kontakt med venner. jeg får dårlig samvittighet for at vi gjør så lite ting sammen men de vil jo helst ikke være med på noe med meg heller. hvordan er det hos dere andre med store barn? Anonymkode: 79b41...6fe
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Samme her også. Men det er vel vanlig. Jeg hang ikke mye med foreldrene mine i den alderen jeg heller Anonymkode: 829ee...c1c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Har to gutter på 15 og 17 år, og de har nok med skole, trening, jobbing og venner, lite tid til å være sammen med mamma og pappa gitt Tror det er helt normalt altså, de som henger mye med foreldrene sine istedenfor å være med venner er vel mer unormale enn de som ikke har tid? Vi spiser stort sett middag sammen hver dag da, og prater egentlig ganske mye med dem. I vinterferien fikk vi de med ut for å spise en dag så vi var faktisk på restaurant sammen og det var koselig. Vi planlegger en uke sammen på ferie til sommeren også, begge vil være med på det, så litt tid sammen har vi. Anonymkode: f85f3...178
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Ganske likt her også. Har unger på 13 og 18. Hun på 13 kan gjøre ting sammen med oss, men er mye på rommet og snakker med venner hun også. Hun får vi med på ferie. Han på 18 får vi med på scooterturer med mindre han har andre planer med venner. Av og til også med på besøk til bestemor og lignende. Anonymkode: 84eb1...c74
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Har ei som blir 14 i år. Hun trener mye, så det blir prat i bilen til og fra trening. Vi reiser på turer sammen i helgene i jan-juni pga konkurranser. Det er kjekt! Ellers er hun mye på rommet, men vil også se filmer osv med oss innimellom Anonymkode: fe385...e47
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Har to gutter på akkurat samme alder. Han på 14 år kan være med på ting, som kino, fjelltur ol., eller bare se film med oss på kvelden av og til, men han på 16 år er helt uinteressert. Men 16-åringen går på skole rett ved der jeg jobber og sitter på enten til eller fra, eller begge veier, flere ganger i uken. Da prater vi mye sammen, så det er veldig koselig. Ellers er de mest på rommene sine, ja. Eldste er en del på trening og fester også. Anonymkode: ba4ef...928
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har to gutter på 15 og 17 år, og de har nok med skole, trening, jobbing og venner, lite tid til å være sammen med mamma og pappa gitt Tror det er helt normalt altså, de som henger mye med foreldrene sine istedenfor å være med venner er vel mer unormale enn de som ikke har tid? Vi spiser stort sett middag sammen hver dag da, og prater egentlig ganske mye med dem. I vinterferien fikk vi de med ut for å spise en dag så vi var faktisk på restaurant sammen og det var koselig. Vi planlegger en uke sammen på ferie til sommeren også, begge vil være med på det, så litt tid sammen har vi. Anonymkode: f85f3...178 Det er vel helt normalt at 15 åringer er med på ferie med foreldrene?? Anonymkode: 5fe5c...c4c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 har 3, jente på 14, gutt på 16 og gutt 18, jenta kan være sammens med oss og tvillingene på 7 av og til,men vil være på rommet og spille, eller ute med venninner og shoppe og slike ting. guttene ser vi sjelden uten om til middag, de er på rommet, eller ute med vennene og kjærestene sine Anonymkode: 0b356...87f
MTF Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 Har en på 14,5 år. Vi tilbringer for så vidt en del tid sammen. Vi er med han på alle fotballkamper og cuper så langt det lar seg gjøre (selv om han da ikke akkurat henger så mye med oss;-)), han og mannen trener en del sammen, han tilbringer stort sett alle kvelder i helgene sammen med oss hvor vi ser filmer og serier og han er med oss på kino, bowling og ut å spise når vi gjør det. Syns det er veldig godt at han fremdeles vil og har tid til oss, det er vel ikke så altfor lenge tid det er uaktuelt for han å være med oss fredags- og lørdagskveldene for eks;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå