Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn hormonspiral i januar. Nøyaktig én måned etterpå startet jeg med sm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skjedde det noe gitt. Ok, fortsetter: startet jeg med småblødninger, og det har vedvart siden. Altså ca 1 måned nå med småblødninger. Kanskje en dag opphold innimellom, men mye sånn gammelt blod liksom. Er dette vanlig?

Skrevet

Jeg hadde småblødninger og litt murring i ca en mnd som deg. Etter det har jeg hatt (unornmalt til meg å være) kraftige regelmessige menstruasjoner... Men uansett et prevensjonsmiddel som jeg slipper å tenke så mye på, bortsett fra de kraftige blødningene :)

Anonymkode: a7f0e...b36

Skrevet

Det varte i to år, i tillegg til mange andre bivirkninger. Gikk med tampong hele tiden. Tok den ut, alt for sent. Det fungerer for noen, men ikke alle. Bare søk etter gamle tråder her. 

Anonymkode: 96aed...6b4

Skrevet

Hadde hormonspiral i 10 år. Og det var fantastisk å slippe blødninger. Merka det av og til under samleie. Kunne av og til kjenne den. Men kun i enkelte stillinger. På slutten blødde jeg litt, men bare et par dager før det ga seg. Alt i alt var jeg veldig fornøyd med hormonspiral. Som nevnt tidligere i denne tråden så er det forskjell på folk. Noen blør og noen ikke. Noen er fornøyd og andre ikke. Slik er det stortsett med alt her i verden..

Anonymkode: dc099...c7b

Skrevet

Jeg blødde fra det øyeblikket den ble satt inn og i 6-7 uker konstant etter det. + intense mensensmerter. Avtok da, og har kun hatt litt småblødninger etter dette. 2 mnd siden nå

Anonymkode: 63eef...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...