Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Jeg lever i et kjærlighetsløst ekteskap, og har tenkt tanken om å skilles mange ganger. Mannen vet om mine følelser, men mener vi har det fint sammen uansett. Noe vi i mine øyne ikke har. Vi har ikke sovet i samme seng på 3,5år og alt ved han byr meg i mot. Så i går fikk jeg helt ut av det blå en telefon fra min eks. Det er 10 år siden vi var sammen, men nå kjenner jeg på de deilige følelsene jeg hadde for han. Han fortalte meg på telefonen at han savner meg og fortsatt elsker meg og at det finnes ingen andre for han. Jeg kjenner at jeg elsker han også og savner han. Nå føler jeg meg utro som føler på dette, men jeg kan ikke noe for det. Hva gjør jeg? Min eks er den eneste mannen jeg noen gang har elsket så mye og bruddet vårt var egentlig bare en bagatell. Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg lever i et kjærlighetsløst ekteskap, og har tenkt tanken om å skilles mange ganger. Mannen vet om mine følelser, men mener vi har det fint sammen uansett. Noe vi i mine øyne ikke har. Vi har ikke sovet i samme seng på 3,5år og alt ved han byr meg i mot. Så i går fikk jeg helt ut av det blå en telefon fra min eks. Det er 10 år siden vi var sammen, men nå kjenner jeg på de deilige følelsene jeg hadde for han. Han fortalte meg på telefonen at han savner meg og fortsatt elsker meg og at det finnes ingen andre for han. Jeg kjenner at jeg elsker han også og savner han. Nå føler jeg meg utro som føler på dette, men jeg kan ikke noe for det. Hva gjør jeg? Min eks er den eneste mannen jeg noen gang har elsket så mye og bruddet vårt var egentlig bare en bagatell. Anonymkode: c159f...8f7 Har dere barn? Hvis ikke, så går du så fort bena dine bærer deg. Anonymkode: 04a00...d20
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har dere barn? Hvis ikke, så går du så fort bena dine bærer deg. Anonymkode: 04a00...d20 Vi har 2 barn sammen.. Ellers hadde jeg gått for mange år siden. Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Uavhengig av eksen - rydd opp der du er først. Hva har du og mannen gjort disse årene for å bedre forholdet? Anonymkode: d8322...a91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lever i et kjærlighetsløst ekteskap, og har tenkt tanken om å skilles mange ganger. Mannen vet om mine følelser, men mener vi har det fint sammen uansett. Noe vi i mine øyne ikke har. Vi har ikke sovet i samme seng på 3,5år og alt ved han byr meg i mot. Så i går fikk jeg helt ut av det blå en telefon fra min eks. Det er 10 år siden vi var sammen, men nå kjenner jeg på de deilige følelsene jeg hadde for han. Han fortalte meg på telefonen at han savner meg og fortsatt elsker meg og at det finnes ingen andre for han. Jeg kjenner at jeg elsker han også og savner han. Nå føler jeg meg utro som føler på dette, men jeg kan ikke noe for det. Hva gjør jeg? Min eks er den eneste mannen jeg noen gang har elsket så mye og bruddet vårt var egentlig bare en bagatell. Anonymkode: c159f...8f7 Det er en grunn for at det blir slutt, tiden har en tendens til å fremstille tidligere opplevelser i et rosenrødt skjær - man husker bare det gode. Du er også i en sårbar situasjon der du er veldig mottakelig for dette, sultefôret på kjærlighet og lidenskap. Når det er sagt, dette betyr ikke at du ikke muligens bør gå, men ikke pga han andre. P.S. Er i samme situasjon som deg, bortsett fra at det ikke er en annen mann inne i bildet. Anonymkode: f9901...f29
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 Hi her. Jeg har prøvd en del ting for å få det bedre. Jeg har foreslått endringer hos meg selv og han, jeg har foreslått parterapi som han nekter, jeg har forsøkt en del. Men jeg kan ikke endre det alene. Og nå føler jeg det har gått så langt at det er ingen vei tilbake. Med eksen hadde jeg et utrolig fint forhold egentlig, langt ifra rosenrødt hele tiden, men vi hadde det bra sammen. Grunnen til at det ble slutt var at jeg hadde hjemlengsel og ville hjem til Norge igjen. Og egentlig tror jeg ikke vi kan bli sammen igjen uansett pga avstanden, men merker nå at jeg faktisk kan føle noe. Trodde jeg hadde blitt helt følelsesløs. Takk for svar dere 😊 Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 Hi her igjen. Har også fortalt mannen at om ingenting skjer innen utgangen av 2019 så blir det skilsmisse. Jeg orker ikke leve et sånt liv som dette resten av livet. Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #8 Skrevet 9. mars 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Jeg har prøvd en del ting for å få det bedre. Jeg har foreslått endringer hos meg selv og han, jeg har foreslått parterapi som han nekter, jeg har forsøkt en del. Men jeg kan ikke endre det alene. Og nå føler jeg det har gått så langt at det er ingen vei tilbake. Med eksen hadde jeg et utrolig fint forhold egentlig, langt ifra rosenrødt hele tiden, men vi hadde det bra sammen. Grunnen til at det ble slutt var at jeg hadde hjemlengsel og ville hjem til Norge igjen. Og egentlig tror jeg ikke vi kan bli sammen igjen uansett pga avstanden, men merker nå at jeg faktisk kan føle noe. Trodde jeg hadde blitt helt følelsesløs. Takk for svar dere 😊 Anonymkode: c159f...8f7 Hvis han nekter parterapi selv om han vet at forholdet ikke fungerer (er jo ikke nok at bare én av dere er fornøyd), da er det egentlig ikke mer å gjøre. Da hadde jeg ikke gitt ham ut året en gang. Jeg synes du skal si til ham at enten begynner dere med parterapi NÅ (så fort dere får time på familievernkontoret), eller så ringer du og bestiller mekling til dere. Jeg ville holdt eksen på avstand inntil du har ryddet opp. Om dere i fremtiden likevel skulle bli sammen, da bør jo han flytte til Norge siden du har barn her. Ellers vil det ikke fungere. Kanskje meningen med at eksen tok kontakt var at du skulle få "et spark bak" til å ta tak i ekteskapet og livet ditt, selv om det kanskje ikke blir deg og eksen likevel. Det har gått 10 år, så selv om dere fungerte bra sammen da, så kan det være at dere har forandret dere begge, og det er ikke gitt at dere vil passe godt sammen i dag. Som en over sa, nå er du sårbar, og eksen blir fantastisk å tenke på, det er lett å huske og føle følelsene igjen. Men det betyr ikke at han er riktig for deg i dag. Så vær fornuftig og rydd opp i ekteskapet, land litt selv. Så kan du vurdere nye menn. Anonymkode: d8322...a91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #9 Skrevet 9. mars 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis han nekter parterapi selv om han vet at forholdet ikke fungerer (er jo ikke nok at bare én av dere er fornøyd), da er det egentlig ikke mer å gjøre. Da hadde jeg ikke gitt ham ut året en gang. Jeg synes du skal si til ham at enten begynner dere med parterapi NÅ (så fort dere får time på familievernkontoret), eller så ringer du og bestiller mekling til dere. Jeg ville holdt eksen på avstand inntil du har ryddet opp. Om dere i fremtiden likevel skulle bli sammen, da bør jo han flytte til Norge siden du har barn her. Ellers vil det ikke fungere. Kanskje meningen med at eksen tok kontakt var at du skulle få "et spark bak" til å ta tak i ekteskapet og livet ditt, selv om det kanskje ikke blir deg og eksen likevel. Det har gått 10 år, så selv om dere fungerte bra sammen da, så kan det være at dere har forandret dere begge, og det er ikke gitt at dere vil passe godt sammen i dag. Som en over sa, nå er du sårbar, og eksen blir fantastisk å tenke på, det er lett å huske og føle følelsene igjen. Men det betyr ikke at han er riktig for deg i dag. Så vær fornuftig og rydd opp i ekteskapet, land litt selv. Så kan du vurdere nye menn. Anonymkode: d8322...a91 Du har helt rett! Jeg trenger å få orden på meg og mitt før jeg i det hele tatt kan tenke på noe nytt, eller gammelt for den saks skyld. Jeg skal snakke med mannen en gang til og se om han nå er villig til parterapi. Han er en sånn mann som mener alt av hjelp er kvakksalveri og ikke vil hjelpe noe som helst. Jeg føler som du sier at eksen har gitt meg et spark bak. Jeg kan ikke leve sånn som dette, eks eller ikke. Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #10 Skrevet 9. mars 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett! Jeg trenger å få orden på meg og mitt før jeg i det hele tatt kan tenke på noe nytt, eller gammelt for den saks skyld. Jeg skal snakke med mannen en gang til og se om han nå er villig til parterapi. Han er en sånn mann som mener alt av hjelp er kvakksalveri og ikke vil hjelpe noe som helst. Jeg føler som du sier at eksen har gitt meg et spark bak. Jeg kan ikke leve sånn som dette, eks eller ikke. Anonymkode: c159f...8f7 Jeg tror ikke mannen din virkelig mener det er kvakksalveri, jeg tror det er mer at han er konfliktsky og kanskje redd for å innrømme følelser foran andre. Dere har jo hatt ganske store problemer lenge, og det kan nok ikke han heller benekte. Da er spørsmålet hvordan han mener forholdet kan repareres uten at han er villig til å gjøre noe for det... Det vil jo ikke fungere. Tror det er lurt å få orden på ting der du er, hvis ikke risikerer du å ta feil beslutninger om fremtiden din også. Om ikke annet så kan du en gang takke eksen din for at han ble det sparket bak Lykke til med praten med mannen! Anonymkode: d8322...a91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #11 Skrevet 9. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke mannen din virkelig mener det er kvakksalveri, jeg tror det er mer at han er konfliktsky og kanskje redd for å innrømme følelser foran andre. Dere har jo hatt ganske store problemer lenge, og det kan nok ikke han heller benekte. Da er spørsmålet hvordan han mener forholdet kan repareres uten at han er villig til å gjøre noe for det... Det vil jo ikke fungere. Tror det er lurt å få orden på ting der du er, hvis ikke risikerer du å ta feil beslutninger om fremtiden din også. Om ikke annet så kan du en gang takke eksen din for at han ble det sparket bak Lykke til med praten med mannen! Anonymkode: d8322...a91 Han mener alt av terapi er kvakksalveri, det har jeg hørt i årevis, lenge før vi fikk problemer. Han kan innimellom innrømme at vi har det jo ikke perfekt, også si at han skal gjøre det han kan for å få det bedre. Men så skjer det ingenting da, gang på gang. Jeg har ikke mer å gi tror jeg. Og han byr meg rett og slett i mot. Vi flyttet til nytt hus for snart 3 år siden. Jeg brukte da tannbørsten hans til å vaske badet med i den gamle leiligheten. Han har nå for et par uker siden endelig kjøpt seg en ny tannbørste. Jeg spurte om han hadde tenkt å bruke den denne gangen og jada, det skulle han. I dag var første gangen han pussa tenna på 3år! Jeg ber igjen og igjen om han ikke vær så snill kan pusse tenna og vaske hender og sånn. Men ingenting skjer.. Jeg orker rett og slett ikke mere altså! Hi Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #12 Skrevet 9. mars 2019 3 minutes ago, Anonym bruker said: Han mener alt av terapi er kvakksalveri, det har jeg hørt i årevis, lenge før vi fikk problemer. Han kan innimellom innrømme at vi har det jo ikke perfekt, også si at han skal gjøre det han kan for å få det bedre. Men så skjer det ingenting da, gang på gang. Jeg har ikke mer å gi tror jeg. Og han byr meg rett og slett i mot. Vi flyttet til nytt hus for snart 3 år siden. Jeg brukte da tannbørsten hans til å vaske badet med i den gamle leiligheten. Han har nå for et par uker siden endelig kjøpt seg en ny tannbørste. Jeg spurte om han hadde tenkt å bruke den denne gangen og jada, det skulle han. I dag var første gangen han pussa tenna på 3år! Jeg ber igjen og igjen om han ikke vær så snill kan pusse tenna og vaske hender og sånn. Men ingenting skjer.. Jeg orker rett og slett ikke mere altså! Hi Anonymkode: c159f...8f7 At det var.. Hva??! Hvorfor har du ikke kjøpt en ny tannbørste og kasta den gamle fooor leeeeenge siden?? Nekter å tro det er sant. Anonymkode: a61cc...250
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #13 Skrevet 9. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: At det var.. Hva??! Hvorfor har du ikke kjøpt en ny tannbørste og kasta den gamle fooor leeeeenge siden?? Nekter å tro det er sant. Anonymkode: a61cc...250 Han kjøpte selv ny tannbørste for et par år siden. Den vet han ikke lenger hvor er. Så da kjøpte han enda en ny for et par uker siden som han plutselig i dag bestemte seg for å bruke.... Og det er vel første og siste gangen jeg ser han bruke den. Han vasker heller aldri hendene, og etter en ukes tid må jeg be han vær så snill ta en dusj.. Jeg vet det høres utrolig ut, men det er sant. Og han lurer på hvorfor jeg ikke vil ha sex og være i nærheten av han.... Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #14 Skrevet 9. mars 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han mener alt av terapi er kvakksalveri, det har jeg hørt i årevis, lenge før vi fikk problemer. Han kan innimellom innrømme at vi har det jo ikke perfekt, også si at han skal gjøre det han kan for å få det bedre. Men så skjer det ingenting da, gang på gang. Jeg har ikke mer å gi tror jeg. Og han byr meg rett og slett i mot. Vi flyttet til nytt hus for snart 3 år siden. Jeg brukte da tannbørsten hans til å vaske badet med i den gamle leiligheten. Han har nå for et par uker siden endelig kjøpt seg en ny tannbørste. Jeg spurte om han hadde tenkt å bruke den denne gangen og jada, det skulle han. I dag var første gangen han pussa tenna på 3år! Jeg ber igjen og igjen om han ikke vær så snill kan pusse tenna og vaske hender og sånn. Men ingenting skjer.. Jeg orker rett og slett ikke mere altså! Hi Anonymkode: c159f...8f7 Ok, jeg har svart deg noen ganger over. Jeg trekker tilbake alt jeg har skrevet - i hvert fall det meste. Denne mannen har du virkelig ikke noen fremtid med. Han har ikke evner til å være i et forhold, han har problemer du ikke kan løse. Jeg vil tro at det er stor sannsynlighet for at han har en eller annen psykisk diagnose, for det er virkelig ikke normalt for en voksen mann å ta vare på egen hygiene, i hvert fall et minste minimum - og han er ikke en gang i nærheten. Er det du som har hatt en tråd før om en mann som ikke vasket seg eller pusset tennene? Nei, dette skal du ikke bruke mer tid på! Kom deg bort. Han har for store problemer som han må ordne opp i om han skal være noens partner, og du kan ikke fikse ham, han må søke hjelp... og det vil han trolig aldri gjøre, for han vil nok ikke innrømme at han har problemer. Kom deg vekk - bestill mekling. Anonymkode: d8322...a91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #15 Skrevet 9. mars 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, jeg har svart deg noen ganger over. Jeg trekker tilbake alt jeg har skrevet - i hvert fall det meste. Denne mannen har du virkelig ikke noen fremtid med. Han har ikke evner til å være i et forhold, han har problemer du ikke kan løse. Jeg vil tro at det er stor sannsynlighet for at han har en eller annen psykisk diagnose, for det er virkelig ikke normalt for en voksen mann å ta vare på egen hygiene, i hvert fall et minste minimum - og han er ikke en gang i nærheten. Er det du som har hatt en tråd før om en mann som ikke vasket seg eller pusset tennene? Nei, dette skal du ikke bruke mer tid på! Kom deg bort. Han har for store problemer som han må ordne opp i om han skal være noens partner, og du kan ikke fikse ham, han må søke hjelp... og det vil han trolig aldri gjøre, for han vil nok ikke innrømme at han har problemer. Kom deg vekk - bestill mekling. Anonymkode: d8322...a91 Jeg skjønner virkelig ikke hva han tenker med. Han har absolutt ingen selvinnsikt overhodet. Familien min liker ikke hvordan han er og hvordan han lyver om alt mulig rart. Søsteren min ringte meg en dag og lurte på om det gikk bra med svigermor. Joda, hun har det bra svarte jeg. Da sa hun, men ble ikke hun skadet i det angrepet på den flyplassen da. Da hadde han fortalt alle at moren hans var blitt skadet i et terrorangrep på en flyplass i Belgia og hun hadde jo ikke vært der i det hele tatt. Og han lyver om sånne ting hele tiden! Jeg har aldri opprettet en tråd om han, men har svart i en tråd ja på at han aldri pusser tenner eller vasker seg. Ja, innser jeg må bare komme meg vekk, er bare bekymra for barna.. Hi Anonymkode: c159f...8f7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mars 2019 #16 Skrevet 9. mars 2019 Men herregud, hi, hvis mannen er en lystløgner og har en så ræva personlig hygiene, er det virkelig ikke noe å lure på. LØP!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #17 Skrevet 9. mars 2019 Akkurat nå, LillaGorilla♥♥ skrev: Men herregud, hi, hvis mannen er en lystløgner og har en så ræva personlig hygiene, er det virkelig ikke noe å lure på. LØP! Men hvor skal jeg løpe til? Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #18 Skrevet 9. mars 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner virkelig ikke hva han tenker med. Han har absolutt ingen selvinnsikt overhodet. Familien min liker ikke hvordan han er og hvordan han lyver om alt mulig rart. Søsteren min ringte meg en dag og lurte på om det gikk bra med svigermor. Joda, hun har det bra svarte jeg. Da sa hun, men ble ikke hun skadet i det angrepet på den flyplassen da. Da hadde han fortalt alle at moren hans var blitt skadet i et terrorangrep på en flyplass i Belgia og hun hadde jo ikke vært der i det hele tatt. Og han lyver om sånne ting hele tiden! Jeg har aldri opprettet en tråd om han, men har svart i en tråd ja på at han aldri pusser tenner eller vasker seg. Ja, innser jeg må bare komme meg vekk, er bare bekymra for barna.. Hi Anonymkode: c159f...8f7 Såpass, ja. Da er han jo virkelig syk. Vet du, her tror jeg du bør prøve å få ham med på familievernkontoret uansett. Hvis du får ham med dit kan du ta opp slike ting, da får du vitner og dokumentasjon på hvordan han reagerer når han blir konfrontert med dette. Grunnen til at du bør gjøre det er for å stå sterker når du skal forsøke å beskytte barna mot far, hvis han vil forsøke å ha mye samvær. Om han mener han skal ha mye samvær, da ville jeg ha koblet inn barnevernet. Det går også an å koble inn barnevernet nå, be om et møte og be om et råd, rett og slett. Anonymkode: d8322...a91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #19 Skrevet 9. mars 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvor skal jeg løpe til? Anonymkode: c159f...8f7 Har dere hus sammen? I så fall, sjekk om du har råd til å kjøpe ham ut og sitte med det selv. Hvis ikke, sjekk hva lignende hus går for på markedet og se om du vil sitte igjen med egenkapital når dere selger eller han kjøper deg ut. Undersøk mulighetene for ev. å kjøpe noe, eller leie noe, hvis du må det. Sjekk med Nav hva du kan ha rett på av ytelser derfra. Få oversikt over økonomien din som enslig forsørger, da vil du også vite hva du kan gjøre med bolig osv. Anonymkode: d8322...a91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #20 Skrevet 9. mars 2019 Barnevernet er allerede inne i bildet. Jeg er på aap og har ikke mye inntekt. Vi sier huset, men det er ikke verdt mye. I tillegg til rundt 2mill i kreditt og forbrukslån. Så må nok bli leie. Jeg har vært så dum at jeg har trodd på han igjen og igjen når han sier han skal ordne opp økonomien. Ja, jeg burde tatt tak selv, men hver gang jeg har foreslått ting så blir det nedstemt for han vet alltid best. Jeg har mine problemer og jeg vet det. Men jeg vet også at jeg er flinkere med barna og kan gi dem mer enn han kan. Jeg har heller ikke lyst til å starte en stor konflikt som kan gå utover barna.. Anonymkode: c159f...8f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #21 Skrevet 9. mars 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barnevernet er allerede inne i bildet. Jeg er på aap og har ikke mye inntekt. Vi sier huset, men det er ikke verdt mye. I tillegg til rundt 2mill i kreditt og forbrukslån. Så må nok bli leie. Jeg har vært så dum at jeg har trodd på han igjen og igjen når han sier han skal ordne opp økonomien. Ja, jeg burde tatt tak selv, men hver gang jeg har foreslått ting så blir det nedstemt for han vet alltid best. Jeg har mine problemer og jeg vet det. Men jeg vet også at jeg er flinkere med barna og kan gi dem mer enn han kan. Jeg har heller ikke lyst til å starte en stor konflikt som kan gå utover barna.. Anonymkode: c159f...8f7 Ta kontakt med kommunen mandag og hør om du ev. kan få leie en kommunal leilighet. Dessverre er disse mange plasser nå samme pris på som privatmarkedet, men der vil du i hvert fall kunne bo ganske trygt. Du vil trolig også ha krav på bostøtte. Be også om et møte med kommunens økonomiske rådgiver slik at du/dere kan få til en levelig ordning på økonomien fremover. Om du er blitt ansvarlig for mer gjeld enn du har mulighet til å betale ned selv, da bør du vurdere å søke en gjeldsordning når du kommer for deg selv. Slik som han er tror jeg det er bra barnevernet er koblet inn allerede, så se på dem som en ressurs som kan hjelpe deg for å beskytte barna mest mulig. For det er ingen tvil om at han ikke kan ha særlig samvær. Når han ikke greier å ta vare på sin egen elementære hygiene, da vil han ikke greie å ta vare på barnas hygiene og andre viktige ting. Og vet du hva - når du får landet i den nye tilværelsen din med barna, da tror jeg også at du vil se at du etterhvert faktisk blir frisk eller mye friskere. Å leve med en mann som det du har gjort, det kan gjøre hvem som helst syk. Man får flyttet grensene sine for hva som er ok, men det skjer gjerne gradvis slik at man til slutt ikke innser hvor ille det faktisk er. Så denne endringen tror jeg vil bli veldig bra for deg etterhvert! Begynn mandag, ring rundt, be om avtaler og bare sett i gang. Kontakt barnevernet mandag også og fortell at du må gå fra mannen, men at du er bekymret for hvordan dette skal gå og at du trenger et møte med dem også. Anonymkode: d8322...a91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #22 Skrevet 9. mars 2019 Jeg også hater mannen hvis det går for lang tid mellom hver gang vi har sex. Dere sklir jo fra hverandre fordi dere har 0 nærhet. Vil du fikse ekteskapet? Vi begynte å ha sex igjen. Vi fant kjemien igjen. Glad jeg ikke bare stakk fordi det var vanskelig. Har vært noen friere på døra her, men glad jeg fikset ekteskapet mitt. Anonymkode: 13f30...f7e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #23 Skrevet 9. mars 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg også hater mannen hvis det går for lang tid mellom hver gang vi har sex. Dere sklir jo fra hverandre fordi dere har 0 nærhet. Vil du fikse ekteskapet? Vi begynte å ha sex igjen. Vi fant kjemien igjen. Glad jeg ikke bare stakk fordi det var vanskelig. Har vært noen friere på døra her, men glad jeg fikset ekteskapet mitt. Anonymkode: 13f30...f7e Ville du virkelig hatt sex med en mann som ikke hadde pusset tennene sine på tre år og som du måtte jaget uvillig i dusjen en gang i uka for at han i det hele tatt skal vaske seg?? Anonymkode: d8322...a91
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #24 Skrevet 10. mars 2019 18 hours ago, Anonym bruker said: Jeg lever i et kjærlighetsløst ekteskap, og har tenkt tanken om å skilles mange ganger. Mannen vet om mine følelser, men mener vi har det fint sammen uansett. Noe vi i mine øyne ikke har. Vi har ikke sovet i samme seng på 3,5år og alt ved han byr meg i mot. Så i går fikk jeg helt ut av det blå en telefon fra min eks. Det er 10 år siden vi var sammen, men nå kjenner jeg på de deilige følelsene jeg hadde for han. Han fortalte meg på telefonen at han savner meg og fortsatt elsker meg og at det finnes ingen andre for han. Jeg kjenner at jeg elsker han også og savner han. Nå føler jeg meg utro som føler på dette, men jeg kan ikke noe for det. Hva gjør jeg? Min eks er den eneste mannen jeg noen gang har elsket så mye og bruddet vårt var egentlig bare en bagatell. Anonymkode: c159f...8f7 la barna bli igjen hos han da, synes du er egoistisk Anonymkode: 60a22...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå