Gå til innhold

Inspirert av ME tråden.....du som trener mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger du stadig  ut bilder av dagens økt på face?

Anonymkode: 5922f...081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger ikke ut det, hvem er interessert i å se det liksom?

Ei venninne la ut bilde fra hver eneste økt, og hun trente hver dag. Puh...

Anonymkode: 4dc14...b5e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg legger ikke ut det, hvem er interessert i å se det liksom?

Ei venninne la ut bilde fra hver eneste økt, og hun trente hver dag. Puh...

Anonymkode: 4dc14...b5e

Ett vennepar av oss gjør nemlig det og det blir minst tre innlegg hver uke og i tillegg helger og ferier. Hvert innlegg inneholder minst 4 bilder og det hender med video også (der konen filmer mannen som løfter vekter og motsatt). Nå har også eldste barnet begynt med samme idrett så de legger ut det samme av han og alle tagger hverandre i alle innlegg på face. Slik har dem holdt på i over 1 år nå og jeg klarer ikke ta de seriøst lenger.

Anonymkode: 5922f...081

Skrevet

Haha, nei aldri! Trener når jeg er på treningsenter.

Anonymkode: 99804...98d

Skrevet

Nei, slik kunne ikke falt meg inn, men jeg skjlnner enkelte gjør det. En jeg jobbr med trenger den motivasjonen til å holde treningen i gang, han bryr seg fint lite om hva andre mener men han trenger treningen for helsas skyld og sliter med å holde på treningen. Så om det ikke dukker opp ett bilde hos han hver dag, starter maset fra oss på jobb. Han har selv bedt oss om å mase på han når han glir ut og det har vi sagt er helt greit. Jeg er ikke engasjerrt egentlig, men når jeg ikke har registrert ett bilde fra han på en stund maser jeg litt eller ser andre maser, da kommer bildene tilbake igjen. For å si det slik så blir han ikke i toppform eller slank, men han går veien for en bedre helse. Så tommel opp for slike mennesker. 

Anonymkode: e6bf6...685

Skrevet

Legger aldri ut noe selv. Kanskje en snap om jeg er på en fjelltur eller noe. Men, jeg driver en idrett, og der legger idrettslaget ut innlegg etter kamper og treninger, og da blir jeg tagget. 

Anonymkode: c532c...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...