Gå til innhold

Hva tenker du om ufo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror på? Sett sjøl? 

 

Anonymkode: 3b344...da9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! 

Jeg tror at om vi virkelig kom i kontakt med en annen rase som hadde reist billioner av kilometer for å komme hit så hadde vi visst det uten tvil! De hadde ikke gjemt seg bort og laget sirkler i kornåkre som et hint! 

Anonymkode: 16107...4e2

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei! 

Jeg tror at om vi virkelig kom i kontakt med en annen rase som hadde reist billioner av kilometer for å komme hit så hadde vi visst det uten tvil! De hadde ikke gjemt seg bort og laget sirkler i kornåkre som et hint! 

Anonymkode: 16107...4e2

Rase?? De er neppe en annen rase altså. De er nok mer ulike enn det.

Anonymkode: 738f3...513

Skrevet

Absolutt ikke. 

Anonymkode: c0682...0ae

Skrevet

Du bør slutte å logge deg inn her for å skrive i fylla, HI.

Skrevet

Det er klart det finnes ufoer som i uidentifisert flygende objekt. Det kan jo være alt fra en kråke til en ny flytype.

Utenomjurdiske romskip som kidnapper mennesker tror jeg derimot ikke på.

Anonymkode: a8cc4...c6f

Skrevet

UFO finnes. Men det er bare ufo til objektet blir identifisert da. 

Anonymkode: 665bd...e05

Skrevet

Vel, det er utrolig rart hvis det er Tellus som er den eneste planeten i verdensrommet der det er liv. Likevel har jeg veldig vanskelig for å tro på ufo-er. Hvis det er noen der ute som er nysgjerrige på oss, så er det rart de ikke tar ordentlig kontakt. 

Anonymkode: 3903b...6cc

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Rase?? De er neppe en annen rase altså. De er nok mer ulike enn det.

Anonymkode: 738f3...513

Rase, vesen kall det hva du vil. Konklusjonen blir den samme!

Anonymkode: 16107...4e2

Skrevet

At det finnes andre planeter med liv er jeg ganske sikker på, det er jo ikke bare vårt solsystem i universet så det kan være liv flere steder.

At de har fremkomstmidler som kan kjøre helt hit, også driver de å lusker på oss, det tror jeg ikke ;)

 

Anonymkode: 2a20b...74f

Skrevet

Finnes det ute i et uendelig univers? Helt sikkert. Vil de komme til denne skakkjørte og oppvarmede planeten for å tegne i kornåkere? Neppe. Dessuten liker de ikke ompaompamusikk. Bare å lage en avskrekkende spotifyliste med en gang. 

Anonymkode: 0131f...3e8

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rase, vesen kall det hva du vil. Konklusjonen blir den samme!

Anonymkode: 16107...4e2

Vet du hva rase betyr??

Anonymkode: 738f3...513

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva rase betyr??

Anonymkode: 738f3...513

Ådustoreverden!

Anonymkode: 6b647...950

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ådustoreverden!

Anonymkode: 6b647...950

Det er feil...

Anonymkode: 738f3...513

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er feil...

Anonymkode: 738f3...513

Ådustoreverden x 2

Anonymkode: 6b647...950

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ådustoreverden x 2

Anonymkode: 6b647...950

Trist om det kom noen fra andre verdener og møtte på sånne som deg. De ville jo tro at denne planeten ikke inneholdt intelligent liv. 

Anonymkode: 738f3...513

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trist om det kom noen fra andre verdener og møtte på sånne som deg. De ville jo tro at denne planeten ikke inneholdt intelligent liv. 

Anonymkode: 738f3...513

Og det kom fra rette kjeften 🤣

Anonymkode: ea5e1...e1f

Skrevet

Ja, jeg tror. Har ikke sett selv. Men min sindige, jordnære far har sett for en del år tilbake. De var på fiskebåt, det var sen kveld og min far var alene i styrhuset. De kom inn i en fjord og der fikk min far se noe som ikke skulle være der. Men han trodde jo at det måtte være en helt naturlig forklaring på det og fortsatte mot det som var der. Så oppdaget han at det var mye aktivitet og lys, og det slo ham at kanskje det var en militær øvelse og at båten nå kanskje befant seg i et område det var glemt å varsle om at den ikke burde befinne seg. Problemet var at han ikke hadde hørt noe slikt, så han kontaktet kystvakten, sa hvor han var, og lurte på om det foregikk en øvelse. Nei, det gjorde det ikke. Da lurte han på om det var en annen aksjon på gang, det var jo et stor "skip" som ikke så ut til å ligge på sjøen, og mye aktivitet under dette og han beskrev størrelsen. De lurte på hvor mye han hadde drukket. Min far som er avholdsmann og har alltid hatt forbud mot alkohol og andre rusmidler ombord. Fordi det var så merkelig hadde han stoppet båten og så gikk han for å hente mannskapet. Sa ikke noe om hva han hadde sett og gjort, bare ba dem alle sammen komme til styrhuset for å se på noe. Alle så det samme, 15-20 edrue, jordnære menn. De stod og så på en stund, aktiviteten samlet seg og dro inn i "skipet", det stod og spant i luften, så forsvant det i ekstrem hastighet rett opp og ut i rommet. Min far ringte da på nytt, tenkte det måtte være russerne som hadde en hemmelig øvelse og at siden dette var et "fly" så ville det bli fanget opp på radarende som overvåker luftrommet. Han fikk snakke med noen, oppga presis posisjon og klokkeslett. Det ble sjekket, men ingen objekt syntes på overvåkningen. Konklusjonen var da at det ikke kunne ha vært noe, for de skulle normalt helt klart vært istand til å se det på utstyret sitt. Igjen fikk han spørsmål om han var ruset...

Anonymkode: e4469...254

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det kom fra rette kjeften 🤣

Anonymkode: ea5e1...e1f

Jepp👍🏻

Anonymkode: 738f3...513

Skrevet

Jeg har sett 2 ganger, min far har og sett.

 

Anonymkode: 897ec...630

Skrevet

Jeg tror på liv på andre planeter, liv som også er smartere enn oss. Men jeg tror ikke de har vært i nærheten av jorda før og jeg tror ikke vi kommer til å se dem heller. 

Anonymkode: 2072b...28d

Skrevet

Jeg tror dei var her før mennesker ☺️

Anonymkode: 897ec...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...