Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Tror på? Sett sjøl? Anonymkode: 3b344...da9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Nei! Jeg tror at om vi virkelig kom i kontakt med en annen rase som hadde reist billioner av kilometer for å komme hit så hadde vi visst det uten tvil! De hadde ikke gjemt seg bort og laget sirkler i kornåkre som et hint! Anonymkode: 16107...4e2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei! Jeg tror at om vi virkelig kom i kontakt med en annen rase som hadde reist billioner av kilometer for å komme hit så hadde vi visst det uten tvil! De hadde ikke gjemt seg bort og laget sirkler i kornåkre som et hint! Anonymkode: 16107...4e2 Rase?? De er neppe en annen rase altså. De er nok mer ulike enn det. Anonymkode: 738f3...513
Fru Banderas Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 Du bør slutte å logge deg inn her for å skrive i fylla, HI.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 Det er klart det finnes ufoer som i uidentifisert flygende objekt. Det kan jo være alt fra en kråke til en ny flytype. Utenomjurdiske romskip som kidnapper mennesker tror jeg derimot ikke på. Anonymkode: a8cc4...c6f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 UFO finnes. Men det er bare ufo til objektet blir identifisert da. Anonymkode: 665bd...e05
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #8 Skrevet 9. mars 2019 Vel, det er utrolig rart hvis det er Tellus som er den eneste planeten i verdensrommet der det er liv. Likevel har jeg veldig vanskelig for å tro på ufo-er. Hvis det er noen der ute som er nysgjerrige på oss, så er det rart de ikke tar ordentlig kontakt. Anonymkode: 3903b...6cc
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #9 Skrevet 9. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Rase?? De er neppe en annen rase altså. De er nok mer ulike enn det. Anonymkode: 738f3...513 Rase, vesen kall det hva du vil. Konklusjonen blir den samme! Anonymkode: 16107...4e2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #10 Skrevet 9. mars 2019 At det finnes andre planeter med liv er jeg ganske sikker på, det er jo ikke bare vårt solsystem i universet så det kan være liv flere steder. At de har fremkomstmidler som kan kjøre helt hit, også driver de å lusker på oss, det tror jeg ikke Anonymkode: 2a20b...74f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #11 Skrevet 9. mars 2019 Finnes det ute i et uendelig univers? Helt sikkert. Vil de komme til denne skakkjørte og oppvarmede planeten for å tegne i kornåkere? Neppe. Dessuten liker de ikke ompaompamusikk. Bare å lage en avskrekkende spotifyliste med en gang. Anonymkode: 0131f...3e8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #12 Skrevet 9. mars 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rase, vesen kall det hva du vil. Konklusjonen blir den samme! Anonymkode: 16107...4e2 Vet du hva rase betyr?? Anonymkode: 738f3...513
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #13 Skrevet 9. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet du hva rase betyr?? Anonymkode: 738f3...513 Ådustoreverden! Anonymkode: 6b647...950
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #14 Skrevet 9. mars 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ådustoreverden! Anonymkode: 6b647...950 Det er feil... Anonymkode: 738f3...513
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #15 Skrevet 9. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er feil... Anonymkode: 738f3...513 Ådustoreverden x 2 Anonymkode: 6b647...950
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #16 Skrevet 9. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ådustoreverden x 2 Anonymkode: 6b647...950 Trist om det kom noen fra andre verdener og møtte på sånne som deg. De ville jo tro at denne planeten ikke inneholdt intelligent liv. Anonymkode: 738f3...513
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #17 Skrevet 9. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trist om det kom noen fra andre verdener og møtte på sånne som deg. De ville jo tro at denne planeten ikke inneholdt intelligent liv. Anonymkode: 738f3...513 Og det kom fra rette kjeften 🤣 Anonymkode: ea5e1...e1f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #18 Skrevet 9. mars 2019 Ja, jeg tror. Har ikke sett selv. Men min sindige, jordnære far har sett for en del år tilbake. De var på fiskebåt, det var sen kveld og min far var alene i styrhuset. De kom inn i en fjord og der fikk min far se noe som ikke skulle være der. Men han trodde jo at det måtte være en helt naturlig forklaring på det og fortsatte mot det som var der. Så oppdaget han at det var mye aktivitet og lys, og det slo ham at kanskje det var en militær øvelse og at båten nå kanskje befant seg i et område det var glemt å varsle om at den ikke burde befinne seg. Problemet var at han ikke hadde hørt noe slikt, så han kontaktet kystvakten, sa hvor han var, og lurte på om det foregikk en øvelse. Nei, det gjorde det ikke. Da lurte han på om det var en annen aksjon på gang, det var jo et stor "skip" som ikke så ut til å ligge på sjøen, og mye aktivitet under dette og han beskrev størrelsen. De lurte på hvor mye han hadde drukket. Min far som er avholdsmann og har alltid hatt forbud mot alkohol og andre rusmidler ombord. Fordi det var så merkelig hadde han stoppet båten og så gikk han for å hente mannskapet. Sa ikke noe om hva han hadde sett og gjort, bare ba dem alle sammen komme til styrhuset for å se på noe. Alle så det samme, 15-20 edrue, jordnære menn. De stod og så på en stund, aktiviteten samlet seg og dro inn i "skipet", det stod og spant i luften, så forsvant det i ekstrem hastighet rett opp og ut i rommet. Min far ringte da på nytt, tenkte det måtte være russerne som hadde en hemmelig øvelse og at siden dette var et "fly" så ville det bli fanget opp på radarende som overvåker luftrommet. Han fikk snakke med noen, oppga presis posisjon og klokkeslett. Det ble sjekket, men ingen objekt syntes på overvåkningen. Konklusjonen var da at det ikke kunne ha vært noe, for de skulle normalt helt klart vært istand til å se det på utstyret sitt. Igjen fikk han spørsmål om han var ruset... Anonymkode: e4469...254
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #19 Skrevet 9. mars 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det kom fra rette kjeften 🤣 Anonymkode: ea5e1...e1f Jepp👍🏻 Anonymkode: 738f3...513
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #20 Skrevet 9. mars 2019 Jeg har sett 2 ganger, min far har og sett. Anonymkode: 897ec...630
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #21 Skrevet 9. mars 2019 Jeg tror på liv på andre planeter, liv som også er smartere enn oss. Men jeg tror ikke de har vært i nærheten av jorda før og jeg tror ikke vi kommer til å se dem heller. Anonymkode: 2072b...28d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #22 Skrevet 9. mars 2019 Jeg tror dei var her før mennesker ☺️ Anonymkode: 897ec...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå