Gå til innhold

Hva hadde du på deg da du fødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 500c2...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykehusskjorte, alle tre gangene. 

Anonymkode: c0651...b5c

Skrevet

Sykehusklær. sånn blå skjorte

Anonymkode: ea2b2...950

Skrevet

Sykehusskjorte og sokker ;)

Anonymkode: 91133...f2d

Skrevet

"fødte" vha keisersnitt, men utover en sykehusskjorte hadde jeg ingenting 

Anonymkode: d79d5...15e

Skrevet

Sykehusskjorte. Tror de fleste som føder på sykehus har det. 

Skrevet

Sykehusskjorte med nr 1. En singlet med nr 2.

Anonymkode: 279da...5a8

Skrevet

singlet eller t-skjorte tror jeg. Sikkert sokker også og bh. Begge gangene, og blir nok det neste gang også.

Har så mange negative opplevelser med sykehusskjorte i min barndom, så kunne ikke tenkt meg å ta på meg det frivillig.

Anonymkode: f4086...34e

Skrevet

Sykehusskjorte. Og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Det er såpass vondt uten bedøvelse at antrekk kommer i andre rekke. 

Anonymkode: 158c7...887

Skrevet

Husker ikke helt. Sykehusskjorte åpen foran med de to første, tror jeg. Fikk i hvert fall barna rett opp på nakent beyst da de kom ut, så kan ikke ha hatt så mye klær på meg. 

Med sistemann var jeg naken. Skulle egentlig føde i vann, men pga misfarget fostervann måtte jeg opp av vannet de siste minuttene før han ble født. Tror ikkke jeg tok klær på meg da. Kun opp av vannet, stilte meg på alle fire i senga, og fødte like etter. 

Anonymkode: 9a68a...29c

Skrevet

Ammebh og sykehusskjorte

Skrevet

1 gang: bh og sykehusskjorte.

2. Gang : vinterjakke, genser, t skjorte og bh. Buksa og g strengen hang på det ene benet tror jeg 🙈. Fødte i bilen på vei til sykehuset. 

Anonymkode: 264b5...16e

Skrevet

Nr 1 sykehusskjorte

nr 2 splitter naken 😂

Nr 3 singlet og bh.. rakk ikke sykehusskjorte da baby kom på akkurat 30 min.

Anonymkode: 98e2e...607

Skrevet

Sykehusskjorte

Anonymkode: c3c8d...c7b

Skrevet

Lurer på om jeg var naken når jeg fødte eldstemann, eller kanskje jeg hadde sykehusskjorte. Med midterste hadde jeg åpen sykehusskjorte, og med yngste hadde jeg truse, bukse, sokker, bh og en eller annen overdel. Var på vei ut døra for å kjøre til sykehuset, men kom aldri så langt. Måtte bare dra ned buksa og trusa for å presse henne ut.

Anonymkode: 5cdbb...c83

Skrevet

Singlet. Kastet den på sykehuset etter fødselen. 

Skrevet

En enkel blå kjole. Det var i mars, så jeg hadde strømpebukse også da når jeg kom på sykehuset. Tok av strømpebuksa og tok på sykehustruse, men ellers var både kjole og bh på helt til jeg kom til barsel og skulle dusje. Perfekt fødeantrekk om man ikke ønsker å føle seg så «naken» 🙈

Anonymkode: f9559...0fc

Skrevet

Naken, tror jeg...

Anonymkode: 6a7b4...cc5

Skrevet

Myk ammebh og sykehusskjorten åpen over det. Og rosa Crocs 😂

Anonymkode: 2fcf7...60c

Skrevet

Naken med fleste, kom opp fra badekaret rett før. Sykehusskjorte med andre. Med tredje hadde jeg kjole og strømpebuksen rundt anklene. Styrtfødsel og kom såvidt innenfor dørene på sykehuset. 

Anonymkode: 48d54...88c

Skrevet

Åpen sykehusskjorte da han ble født, den var kneppet igjen først, men en eller annen gang inni der ble jeg ufattelig varm husker jeg, og da dreit jeg i både svigermor som var med og alt annet 😂

Anonymkode: 48cc4...d93

Skrevet

Muligens en sykehusskjorte, men jeg tror ikke egentlig jeg hadde noe på i det hele tatt. Ingen av gangene. Det er varmt å føde😄

Skrevet

Sykehusskjorte og ankelsokker, var varm over alt unntatt på tærne, derfor sokkene - også når jeg fødte midt på sommeren 😂

Skrevet

Med førstemann brukte jeg badekaret da jeg ankom sykehuset, og beholdt BH'en på. Så hadde kun BH på da han ble født. BH'en ble fjernet slik at babyen kunne ligge bedre på brystet etter han var født.

Med andremann hadde jeg egen t-skjorte på en stund, bar nedentil etter det ble alvor. Da det nærmet seg ville jordmor ha meg bar på overkroppen slik at hun kunne legge babyen opp på brystet mitt, så mannen hjalp meg med å ta av alt. Husker ikke om BH'en var på da jeg fødte og ble tatt av umiddelbart etter, eller om den ble tatt av mens jeg fremdeles presset.

Begge gangene ble jeg selvfølgelig tildekket med laken og håndklær etter babyen ble født slik at jeg ikke lå der naken.

Skrevet

Dress. 

Anonymkode: 5ef97...e5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...