Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Plasserte en tablett i vagina på tirsdag, kjente forsiktig rett innforbi åpningen idag og kjenner at det er mye smuldra tablett igjen inni der. Hvor lang tid vil det ta før alt er oppløst? Føles litt som å gå med en tørr tampong... Anonymkode: 2aa82...ba5
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Jeg er ingen autoritet på området, men da virker det på meg som at du ikke har dytta den langt nok inn .. Anonymkode: baf4a...b96
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ingen autoritet på området, men da virker det på meg som at du ikke har dytta den langt nok inn .. Anonymkode: baf4a...b96 Det tenker jeg og. Jeg har brukt sånn en gang, og kan ikke huske at jeg merka noe til den Anonymkode: 0330b...ab3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Grunnen til at det følger med applikator er jo for at du skal få den langt nok inn. Kjøp ny pakke i morgen om det fremdeles er kløe. Hvis ikke forsvinner tabletten etterhvert Anonymkode: 4d9ac...c90
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 Hi her. Brukte aplikator og tabletten er ført helt til bunns. Kjente etter nå og tabletten ligger oppløst fra innerst til ytterst. Kjenner ingenting til soppinfeksjonen lenger, men håper tablettrestene snart er borte.. Anonymkode: 2aa82...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå