Gå til innhold

Tenåringen min sliter med selvmordstanker😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 15 år som ofte er deprimert. Hun kan virke som om hun har gode dager innimellom, men hun sier likevel at hun alltid er lei seg. Hun vil ta livet sitt og har planlagt måten hun vil gjøre det på. Vi har prøvd å få hjelp til henne, men hun gir nærmest opp før hun kommer igang. Hun går til psykolog noen ganger, eller hos abup men mener det ikke hjelper. Nå har vi satt igang hjelp slik at hun skal få sortert selvmords-tankene sine. Men jeg er så redd! Hva om hun faktisk gjør det? Hva er sansynligheten for at en 15 åring vil gjennomføre noe sånt? 

Anonymkode: 92780...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ei jente på 15 år som ofte er deprimert. Hun kan virke som om hun har gode dager innimellom, men hun sier likevel at hun alltid er lei seg. Hun vil ta livet sitt og har planlagt måten hun vil gjøre det på. Vi har prøvd å få hjelp til henne, men hun gir nærmest opp før hun kommer igang. Hun går til psykolog noen ganger, eller hos abup men mener det ikke hjelper. Nå har vi satt igang hjelp slik at hun skal få sortert selvmords-tankene sine. Men jeg er så redd! Hva om hun faktisk gjør det? Hva er sansynligheten for at en 15 åring vil gjennomføre noe sånt? 

Uff, så fælt å høre. Stakkars deg og henne. Har du hørt episoden om barn og selvmord i podcasten Foreldrerådet? Den kan anbefales. 

Anonymkode: a08e9...4ef

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, så fælt å høre. Stakkars deg og henne. Har du hørt episoden om barn og selvmord i podcasten Foreldrerådet? Den kan anbefales. 

Anonymkode: a08e9...4ef

Takk for tips, hører på det nå❤️

Skrevet

Uff føler med deg ❤️ sannsynligheten er vel ganske stor for i den alderen tenker de ikke så langt dessverre. Har hatt flere barndomsvenner som tok det valget. Hvordan er forholdet deres til henne? Venner? Etc

Anonymkode: 7ad5c...7eb

Skrevet

Jeg anbefaler coach og hypnose. Hvor i landet bor dere? 

Anonymkode: 7ad5c...7eb

Skrevet

Hun har venner, er ei pen jente har mange gutter som er interessert i henne, ja stort sett burde alt vært bra. Men hun er mye sliten og synes skolen er fryktelig slitsom. Føler hun ikke klarer å leve opp til alle krav og stresset. Er fryktelig redd for at hun ikke vil klare videregående. 

Skrevet

har du utredet for fysisk sykdom? Du sier hun er sliten. Har hun f.eks. noen allergier? Man kan bli Ekstremt ddorimert av allergi. Uten å vite det. 

Anonymkode: f3724...935

Skrevet

falsk tråd

Anonymkode: e34cf...3d9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

falsk tråd

Anonymkode: e34cf...3d9

Blir du aldri lei av å spy ut gørra di her inne? Du er jo ikke akkurat vanskelig å kjenne igjen

Anonymkode: 5e433...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...