Gå til innhold

Lindorff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uføretrygdet og har noen inkasso saker. Gjeldsrådgiver på nav har hjulpet meg med å få til en avtale med kreditorene. Hun satt opp en nedbetalingsplan. Jeg sitter igjen med penger til husleie, livsopphold og livsopphold til barn. Resten går til kreditorene. Alle godtok avtale, uten Lindorff. Dem må også ha ekstra penger i sommer og jul pga mindre skattetrekk. Så jeg får ikke noe ekstra til sommer og jul, vist dem får det som dem vil. Men jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt? 

Anonymkode: 1299c...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg er uføretrygdet og har noen inkasso saker. Gjeldsrådgiver på nav har hjulpet meg med å få til en avtale med kreditorene. Hun satt opp en nedbetalingsplan. Jeg sitter igjen med penger til husleie, livsopphold og livsopphold til barn. Resten går til kreditorene. Alle godtok avtale, uten Lindorff. Dem må også ha ekstra penger i sommer og jul pga mindre skattetrekk. Så jeg får ikke noe ekstra til sommer og jul, vist dem får det som dem vil. Men jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt? 

Anonymkode: 1299c...b06

Ikke for og være slem.men dette må du faktisk takke deg selv for

Anonymkode: e6bf7...eee

Skrevet

Nei, her bør du ikke ha noe du skulle ha sagt. Gjeld først, fornøyelse siden. Det tenker jeg at du burde forstå selv. 

Anonymkode: c0a7d...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...