Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Vi kjøpte hytte i 2013, den måtte (eller måtte og måtte)vi selge pga vi bygde hus og fikk et 3.barn da i 2016. Vi var storfornøyd med å ha hytte, ikke noe kjempe dyrt, 800 000,-. Kjenner nå at vi savner det å ha hytte, vi brukte den mye. Nå har vi leid hytter i ferien på forskjellige steder, og det har vært helt topp. Sett flere forskjellige steder, men slitsomt å måtte ha med seg alt hver gang. Nå har det kommet en hytte til salgs i det samme område vi hadde hytte, til en pris vi kan leve med, økonomien har blitt bedre siden sist og, så det er ikke noe problem. Men så kjenner jeg på det å være på en fast plass, da vi har fått oppleve flotte steder i landet vårt. Hva ville dere gjort? Er det teit å kjøpe i det samme området igjen? Det har alt, skiløyper, slalombakke, snaufjell og skog. Stille og rolig, hyttene ligger ikke klynger som mange andre steder, det har vi ikke lyst til. Supert sted. Bruker ca 3 timer dit, men det vil vi bruke til de fleste steder så sant vi ikke skal ha hytte fra over 2 millioner og oppover, det har vi ikke råd til. Hjelp, råd😁 Anonymkode: 496a1...360
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Jeg synes 3 timer til en hytte er langt. Men selvsagt så spørs hvor i landet dette er. Vi har en time til hytta til foreldreme mine,og dermed er det lett å dra fredag etter jobb. Anonymkode: 69d1a...803
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 For meg er tre timer kjøring altfor langt, vi bruker en halvtime. Dessuten leier dere hytte i mange helger og ferier for samme sum som det koster å eie hytte. Det beste argumentet for å eie er vel at man slipper å ha med seg alt hver gang. Anonymkode: c7d8b...090
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Skulle vi hatt hytte, måtte vi har regnet med 2-5 timers kjøring. Dere vet jo selv om dere vil trives, da dere kjenner området. Tror jeg ville gått for det, om dere vet at den vil bli mye brukt! Anonymkode: ae5d5...fe4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Skal vi ha hytte med fjellet i nærheten er det fra 2 timer uansett hvor vi drar, bor i Akershus. Det gikk helt greit å kjøre 3 timer (vinterstid, glemte å skrive det), ca 2,5 time sommer. Vanskelig det her..hehe..sjelden vi leier hytte bare for helg da det er så mye å drasse med seg, blir gjerne langhelgee og ferier. Unga har virkelig lyst, de har det så gøy når vi er på hytte. Må i tankeboksen nå. Takk for svar dere. Hi Anonymkode: 496a1...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå